Hallo Danes,
Wij willen graag een autostoel die kan draaien en vinden die van maxi cosi het mooist. Het is natuurlijk best een grote uitgave. Weten jullie of maxicosi wel eens aanbiedingen heeft hierop? Of andere winkels?
Anders wacht ik namelijk met het aanschaffen. Beetje zonde als we nu de volle pond betalen terwijl hij soms in de aanbieding ofzo is.
Laat maar weten!
Ik heb m nog niet ergens in de aanbieding gezien. Zelf heb ik m via marktplaats, zit nog geen enkel krasje of gebruiksspoor op. Dus je zou op marktplaats een zoekopdracht kunnen instellen dat je mail krijgt als er eentje op komt!
Wij hebben hem vorige week ook aangeschaft. Ik zou niet te lang wachten vanwege levertijden. We zijn met de base en het onderstel iets meer dan €500 kwijt.
Ik heb heel lang gewacht op een aanbieding. Voor de 360 varianten.
Nooit een aanbieding gezien, zelfs niet op de 9 maanden beurs 😱...
Toen hem maar gewoon gekocht. Krijg het idee dat Cosi niet snel een aanbieding geeft op de nieuwe producten ofzo?
Baby-Walz, babyone, babymarkt. Allen online te bestellen, ik weet niet welke regio voor jou dichtbij is? Anders zou je eens kunnen kijken of 1 van die winkels daar in de buurt zit😊
Er is nu een sale bij Maxi Cosi zelf (op geselecteerde producten) en ik zie dat als je jezelf inschrijft voor de nieuwsbrief dat je dan 10% korting krijgt.
Ik heb heel lang gewacht op een aanbieding. Voor de 360 varianten.
Nooit e ...
Wij hebben op de Negenmaandenbeurs besteld met 10% korting bij de Babypark stand, dus had zeker wel gekund. Baalde wel dat even later 15% korting bij Prenatal was 🤣