13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb m nog niet ergens in de aanbieding gezien. Zelf heb ik m via marktplaats, zit nog geen enkel krasje of gebruiksspoor op. Dus je zou op marktplaats een zoekopdracht kunnen instellen dat je mail krijgt als er eentje op komt!

3 jaar geleden

Kijk ook eens bij Duitse babywinkels, onze autostoel kost in NL €408, in DE voor €280 kunnen kopen. We schrokken van de prijs in NL

3 jaar geleden

Wij hebben hem vorige week ook aangeschaft. Ik zou niet te lang wachten vanwege levertijden. We zijn met de base en het onderstel iets meer dan €500 kwijt.

3 jaar geleden

Wij hebben ‘m een tijdje geleden bij de prenatal gekocht met 15%. Op de maxi cosi zelf en de isofix

3 jaar geleden

Reactie op Daniqueb3

Kijk ook eens bij Duitse babywinkels, onze autostoel kost in NL €408, in DE ...
Welke Duitse babywinkel en in welke stad? 😊😊

3 jaar geleden

Reactie op IKRAM1990

Baby1one zag ik!

3 jaar geleden

Ik heb heel lang gewacht op een aanbieding. Voor de 360 varianten. Nooit een aanbieding gezien, zelfs niet op de 9 maanden beurs 😱... Toen hem maar gewoon gekocht. Krijg het idee dat Cosi niet snel een aanbieding geeft op de nieuwe producten ofzo?

3 jaar geleden

Reactie op IKRAM1990

Baby-Walz, babyone, babymarkt. Allen online te bestellen, ik weet niet welke regio voor jou dichtbij is? Anders zou je eens kunnen kijken of 1 van die winkels daar in de buurt zit😊

3 jaar geleden

Er is nu een sale bij Maxi Cosi zelf (op geselecteerde producten) en ik zie dat als je jezelf inschrijft voor de nieuwsbrief dat je dan 10% korting krijgt.

3 jaar geleden

Reactie op Daniqueb3

Baby-Walz, babyone, babymarkt. Allen online te bestellen, ik weet niet welk ...
Online besteld! Thanks voor de tip. Laten bezorgen bij een collega die in Duitsland woont. Scheelde €100🫣

3 jaar geleden

Reactie op PaulineD.

Online besteld! Thanks voor de tip. Laten bezorgen bij een collega die in D ...
Dat geloof ik graag dat het zoveel kan schelen, super fijn dat je het bij een collega kunt laten bezorgen 😃

3 jaar geleden

Reactie op Jindji

Ik heb heel lang gewacht op een aanbieding. Voor de 360 varianten. Nooit e ...
Wij hebben op de Negenmaandenbeurs besteld met 10% korting bij de Babypark stand, dus had zeker wel gekund. Baalde wel dat even later 15% korting bij Prenatal was 🤣

3 jaar geleden

Tot nu toe heb ik de maxi cosi 360 nog nooit in de korting gezien. Misschien wel andere merken