12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zelf de Medela flex, die vind ik erg goed werken. Zitten meerdere standen op. Mocht je deze 2e hands willen, verkoop ik die van mij!

3 jaar geleden

Ik heb de freestyle. Fijn apparaat en handig dat het dubbel kolft (kan de swing ook natuurlijk). Er zitten 9 standen op de freestyle en een timer. Ook zit er standaard een koeltas met koelelement en 4 flesjes met dop bijS

3 jaar geleden

Bedankt dames, maar wat is dan precies het verschil?

3 jaar geleden

Reactie op Nootje1

Bedankt dames, maar wat is dan precies het verschil?
Ik heb geen timer en koeltas. Wel idd een dubbele kolf. Je kan de swing met het + of - op een hogere of lagere stand zetten

3 jaar geleden

Als je een nieuwe koopt kun je kiezen tussen de swing maxi en freestyle flex van Medela. Mij is in de winkel verteld dat het verschil zit in wat er allemaal bij zit. De freestyle flex heeft een koeltas, extra flesjes, opbergtas en kun je koppelen met een app. De swing maxi wordt zonder accessoires geleverd en kan niet met app.

3 jaar geleden

Bedankt dames, ik heb toch maar de Freestyle besteld.

3 jaar geleden

Ik heb ook een Freestyle gekocht. Als ik weer moest kiezen kies ik toch voor Elvies. Freestyle vind ik echt onhandig je moet er een bh bij hebben anders is het echt teveel gedoe om te kolven. Ook vind ik dat hij op de ene kant een minders zuigkracht heeft. Elvies zijn wel wat duurder, maar deze kun je in je bh stoppen en beginnen met kolven zonder teveel gedoe en voorbereiding.

3 jaar geleden

Reactie op Blessedmomtobe

Ik heb ook een Freestyle gekocht. Als ik weer moest kiezen kies ik toch voo ...
Dank je wel. Ik heb hem opgezocht. 600 Euro is boven budget, maar ik ga hem in de gaten houden!

3 jaar geleden

Ooh, welke bh is fijn voor het kolven? Ik moet namelijk ook op mijn werk kolven en kan niet steeds van bh wisselen. Ik draag nu normale voedingsbh's.

3 jaar geleden

Reactie op Nootje1

Ooh, welke bh is fijn voor het kolven? Ik moet namelijk ook op mijn werk ko ...
Deze bh’s zijn speciaal hiervoor gemaakt. Als alles 1x te plek zit is dit ideaal, maar je blijft omklooien om hem aan en uit te doen bij elke kolf beurt.

3 jaar geleden

Reactie op Blessedmomtobe

Deze bh’s zijn speciaal hiervoor gemaakt. Als alles 1x te plek zit is dit i ...
Hmm, klinkt niet heel relaxed. Ik ga thuis wel ff testen eerst natuurlijk

3 jaar geleden

Ik heb zaterdag een kolfconsult gehad en op basis daarvan de freestyle aangeschaft. Was erg fijn, ik heb daar drie kolven uitgeprobeerd met verschillen schilden. Was bij https://www.borstkolfwinkel.nl/