13 Reacties

3 jaar geleden

Dan zou ik voor een kruik gaan, heeft hier enorm geholpen tijdens de wee毛n en een kruik is overal makkelijk te vullen/opwarmen馃

3 jaar geleden

Ik had het tijdens de bevalling bloed heet en helemaal geen kleding aan.. als ik het even wat kouder kreeg deed ik een handdoek/laken over me heen. Maar wellicht kan een kruik voor jou wel lekker zijn? Ik had een wee毛n storm dus zat heel snel op 9 cm al.

3 jaar geleden

Ik denk dat het heel erg persoonlijk is! In het beginstadium is het meer vergelijkbaar met de menstruatiekrampen, dus misschien dat het jou juist ondersteunt in het wegpuffen van die wee毛n! Ik zou dan eerder denken aan een pittenzak aangezien die lekker flexibel met je lichaam meewerkt. Ik zelf moest niet aan warmte denken tijdens de bevalling en zweten me helemaal de pleuris in daar. Een koud washandje werd af en toe op m鈥檔 voorhoofd gelegd. Geinig feitje; als m鈥檔 vriend dit deed werd ik helemaal leip en als de verloskundige het deed prees ik haar de hemel in. Hoorde ik achteraf trouwens, totaal niet doorgehad 馃槀馃槀

3 jaar geleden

Neem zelf niets mee, in het ziekenhuis hebben ze namelijk kruiken genoeg ;)

3 jaar geleden

Ik zou idd niet voor een elektrische deken gaan, dat beperkt je denk ik ook in bewegingsvrijheid. En wat hier al gezegd wordt: ik kreeg het bij mn vorige bevalling ook superheet 馃槀 Had alleen sokken aan voor de koude vloer en een shirt... Het is ook niet dat de airco op een verloskamer keihard staat te draaien :) En in het ziekenhuis zijn ook zeker opties voor extra warmte

3 jaar geleden

Je kunt jouw eigen heetwater kruik meebrengen. Dat had ik de vorige keer ook gedaan maar kreeg toen van het ziekenhuis ook tijdens de bevalling meerdere kruiken, was super fijn 鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op Vieve

Neem zelf niets mee, in het ziekenhuis hebben ze namelijk kruiken genoeg ;) ...
Oh nooit geweten dat ze daar ook kruiken hebben! Misschien dat ik voor de zekerheid wel eentje meeneem dan, of dat ik die alleen thuis gebruik voor de eerste weeen voordat ik naar het ziekenhuis ga

3 jaar geleden

Reactie op BAMMAM

Dan zou ik voor een kruik gaan, heeft hier enorm geholpen tijdens de wee毛n ...
Fijn om te horen dat de warmte dus idd wat kan helpen met het opvangen van de weeen馃檹 鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op Mommy in 01/'21

Ik had het tijdens de bevalling bloed heet en helemaal geen kleding aan.. a ...
Oei ja dan kan ik me voorstellen dat een kruik het laatste is waar je behoefte aan hebt馃檲 ik ben wel een enorme koukleum, maar tis ook beetje afhankelijk van het weer begin sep

3 jaar geleden

Reactie op BabyEvans

Ik denk dat het heel erg persoonlijk is! In het beginstadium is het meer ve ...
Hmm ja die is qua vorm idd wel soepeler, enige is dat ik me afvraag hoe makkelijk die in het ziekenhuis kan worden opgewarmd, omdat je dan magnetron moet hebben. Hahah, boos zijn tegen eigen partner voelt toch vertrouwder denk ik馃お

3 jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Ik zou idd niet voor een elektrische deken gaan, dat beperkt je denk ik ook ...
Nee idd, ik denk dat ik electrische deken dan sowieso thuislaat, misschien niet zo praktisch, ik ben benieuwd of deze koukleum het ook warm gaat krijgen馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Je kunt jouw eigen heetwater kruik meebrengen. Dat had ik de vorige keer oo ...
Ja precies, die warmte lijkt me toch best fijn voor met de krampen 馃檹 en ideaal dat ze dat in het ziekenhuis ook kunnen aanbieden

3 jaar geleden

Reactie op Kimannelise

Nee idd, ik denk dat ik electrische deken dan sowieso thuislaat, misschien ...
Ik ben ook een enorme koukleum, maar de bevalling wekte toch ook aardig wat hitte op 馃槀