19 Reacties
één jaar geleden
Ik heb twee verschillende gekocht bij AliExpress. Ik ben verkocht. Ik lek altijd langs maandverband heen en tampons krijg ik niet goed in evenals een cup. Wasbare maandverband vond ik al fijn maar te kort nog.
Ondergoed, jaaa. Ik heb veel bloed dus ook eentje die aan de voorkant wat hoger zit was ook belangrijk.
Ik ken niet de andere merken want het is vrij prijzig. Maar ik vind het echt ideaal.
Afhankelijk van hoeveel je verliest, misschien wel meerdere op een dag nodig.
één jaar geleden
Ik lees even mee! Ben erg benieuwd of dit werkt. Voelt het niet vies om weer aan te trekken na toiletbezoek? Koud en nat bijvoorbeeld?
één jaar geleden
Reactie op vanBuuren90
Ik lees even mee! Ben erg benieuwd of dit werkt. Voelt het niet vies om wee ...
Ehm ja nou ja dat wel. Maar ala het niet teveel is, het wordt ook zo weer warm 😅 even vies gezegd. Maar ik vervang het dus ook 1 a 2 keer per dag.
En zo hoog aan de achterkant is zeker fijn! Ik heb sindsdien nooit meer in mijn kleding gelekt. En voorkant hoger vind ik ook fijn!
één jaar geleden
https://a.aliexpress.com/_EGm8cep
Deze vind ik echt heel fijn. Alleen hoor ik zelf met lopen 😅. Maar zit voor ook lekker hoog. En vangt veel en lang op.
https://a.aliexpress.com/_EIcif9T
Dese heb ik ook. Voor iets lager, kan ook iets minder opvangen. Maar nog steeds verder erg fijn!
één jaar geleden
Ik vind het ondergoed van Modibodi ontzettend fijn. Er is ook heel veel keuze qua stijl en absorptievermogen. Na gebruik spoel ik ze onder koud water en was ik ze op een koud programma. Belangrijk is om ze koud water te gebruiken omdat bloed anders stolt. En ook geen wasverzachter gebruiken, dit vermindert het absorptievermogen.
één jaar geleden
Reactie op Babyvdl
Ik zie dus deze op SHEIN maar wow dat ziet er wel handig uit zo hoog aan de ...
Ik heb deze voor de lichte dagen. Hij neemt wat minder op.
één jaar geleden
Reactie op vanBuuren90
Ik lees even mee! Ben erg benieuwd of dit werkt. Voelt het niet vies om wee ...
Ja is even afhankelijk hoeveel menstruatie je hebt.
Ik ben nu, zeker de eerste maanden echt super erg. Daar kan geen onderbroek tegen op. Maar tijdens de lichte dagen gebruik ik ze al wel.
Nu ik weer moet werken vind ik het sowieso fijn om hem te dragen. Mocht ik doorlekken is het niet zo’n ramp. Vaak droogt dat heel snel.
één jaar geleden
Reactie op rosaliest
Maar als je het koud wast wordt het toch niet goed schoon? Zijn toch wel ba ...
Zodra je het vastpakt zitten er al bacteriën op 😜
één jaar geleden
Reactie op rosaliest
Maar als je het koud wast wordt het toch niet goed schoon? Zijn toch wel ba ...
Persoonlijk, ik spoel het met koud water. Doe het daarna nog in een emmer koud water. En wanneer ik de wasmachine aan zet, 40 of 60 graden was ik her daarmee mee. Droger is niet slim. Al heb ik het weleens gedaan.
Maar ik heb die van AliExpress.
één jaar geleden
Reactie op rosaliest
Haha ja dat klopt. Maar ik was al het anders waar we lichaamssappen in verz ...
Ja het schijnt dus dat als je ongesteld bent, je veel minder lichaamssappen produceert. Of dit zo is geen idee.
Wel doe ik ze gelijk in de was dezelfde avond nog. Hooguit ochtend erna. Maar langer niet zoals andere onderbroeken die soms een week in de wasmand liggen 🙈