25 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoon heeft vanavond weer gegeten. Ben zo opgelucht! Sterkte bij jullie. Hopelijk snel weer opgeknapt

één jaar geleden

Reactie op Lin L

Vandaag is al dag 8 dat onze zoon nauwelijks heeft gegeten. Zijn echt mini ...
Die van mij eet sinds 3-4 dagen weer gelukkig en zoals vanouds. Maar weet precies hoe je je voelt. Hij heeft vanaf 17 nov geen hap meer gegeten, wel goed gedronken. Voelde me echt radeloos. Gewoon blijven proberen en aanbieden wat hij lekker vindt, vooral niet dwingen en boos worden. De mijne wilde bijv geen aardappel en groentes, maar wordt wild van kipburger. Daar nam hij dan wel 3 hapjes van🤷🏻‍♀️ Normaal eet ie alles. Hij gaat straks wel weer eten wanneer hij zich wat beter voelt💙

één jaar geleden

En wat als je kleine die kuur vertikt kleine van me vriendin worstelt ermee en wilt niks weten van die kuur ook niet door het drinken eten toetje etc

één jaar geleden

Reactie op Momboys3

En wat als je kleine die kuur vertikt kleine van me vriendin worstelt ermee ...
Als het een drankje is, zou je een spuitje kunnen proberen en dan in de wang (niet recht naar achter in de keel uiteraard).

één jaar geleden

Reactie op Momboys3

En wat als je kleine die kuur vertikt kleine van me vriendin worstelt ermee ...
Dit zijn van die dingen.. hier ook een mannetje die de eerste 2,5 dag dramatisch deed met de ab. Inmiddels heeft hij “zijn lot” geaccepteerd en doet ie “normaal”🙈😂 Wat een drama joh! Schreeuwen, krijsen.. maar goed, pech want die antibiotica is noodzakelijk.. inmiddels drinkt hij hem dus netjes in 2 keer, via zo’n spuitje. En dan krijgt hij daarna iets wat hij heel erg lekker vindt.