9 Reacties

één jaar geleden

Is het geen oorontsteking of kiezen? Heeft mijn zoontje ook mega last van! Soms werkt paracetamol niet eens :(

één jaar geleden

Reactie op VTM2022

Is het geen oorontsteking of kiezen? Heeft mijn zoontje ook mega last van! ...
Hij grijpt niet naar z’n oren maar hoorde laatst iemand die aangaf dat haar kindje oor ontsteking had zonder enige symptomen, maar weet niet wat ik nu met deze situatie aan moet zo voor de kerst. Het is niet zo dat hij ontroostbaar is, zodra hij uit bed is is er niets aan de hand

één jaar geleden

Reactie op Tess189

Hij grijpt niet naar z’n oren maar hoorde laatst iemand die aangaf dat haar ...
Ja maar 11x per nacht is echt wel iets medisch lijkt me dus toch goed om even te checken denk ik hoor.

één jaar geleden

Kiezen die doorkomen? Hier ook eentje die vaker komt, begin is ok, tot een uur over half twee en daarna elke anderhalf uur weer. Alsof we weer terug in de tijd gaan. Nu is ons kindje verkouden, dichte neus, etc maar ook echt een ontwikkelingsding. Hij spreek ineens allerlei woorden en probeert nu zelfstandig te lopen, ziet er snapt dingen veel beter. Doet jouw kindje overdag 1 of nog 2? Want soms kan het zijn dat 1 slaapje ok is maar je nog 2 aanviedt. Mijn ervaring was met van 3 naar 2 ook dat de nachten steeds zo versnipperd waren.

één jaar geleden

Al veel tips benoemd maar ik lees ook dat je al veel dingen hebt geprobeerd. Ik denk dat het goed is om 1 ding te hanteren zodat hij weet waar hij aan toe is en dat het gewoon duidelijk is wat je van hem verwacht. Probeer het zo saai mogelijk te houden voor hem want die kleine boefjes hebben het op deze leeftijd maar al te goed door wat ze kunnen bereiken als je een keer toegeeft en hem dus uit bed haalt. Wat wij deden is een nachtlampje aan, weglopen en als hij ging huilen toch even doorgaan, hoe moeilijk ook. Na 3 minuutjes terug om te troosten en dat was dan alleen maar even neerleggen en een kusje en weer gaan, anders wordt t alweer t zelfde. Met huilen na 5 minuten weer terug en hetzelfde doen. Ik merkte toen mijn man 1 keer wat anders wilde dat hij helemaal happy was en blij dat hij uit bed mocht maar eenmaal terug naar bed was weer vreselijk huilen. Het kost veel discipline maar het werkt hier wel. S nachts vooral donker laten en geen pret want dan wilt hij niet meer slapen. Succes!!

één jaar geleden

Reactie op VTM2022

Ja maar 11x per nacht is echt wel iets medisch lijkt me dus toch goed om ev ...
Volgens mijn huisarts/ kinderarts niets medisch maar gewoon een gevalletje pech 🤓 dat hoorden wij iig toen we met die vraag na een maand of 7 langs artsen gingen. Toen hij 12 maanden was sliep hij een maand door, en sindsdien weer veel wakker. Geen oorzaak te vinden🫣

één jaar geleden

Ik zou ook zeggen oren of tanden inderdaad, maar is het dat niet dan zou ik adviseren om het bed op een andere plek te zetten. Dit ivm wateraders klink een beetje hocus pocus maar wij hebben hier iemand in huis gehad en sinds dien hebben wij hier geen problemen meer met slapen! Je kunt het wel opzoeken op internet het zijn een soort van slootjes slootjes die onder de grond lopen hier kunnen kinderen of dieren erg veel last van hebben. Zelfs als je zwanger worden lastig gaat kan het hier mee te maken hebben, al dus de meneer die bij ons thuis zijn ronde heeft gelopen met wichelroedes. Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

één jaar geleden

Kijk bijv. Eens op https://www.arjantax.nl/wateraders-wichelroede-lopen-en-neutraliseren-arjan-tax/

één jaar geleden

Jeetje sterkte 🫶🏽🫶🏽