7 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ik deed mijn zoon (3,5jaar) de luier van mijn dochter (1jaar) om voor de nacht. Ik heb het geweten, kon midden in de nacht het hele bed verschonen omdat die dus helemaal doorgelekt was.
Het ergste van alles was nog dat ik boos was op hem omdat hij de luier al af had gedaan. Pas toen ik de luier in de hand had om hem weg te gooien had ik door dat het een veel te kleine luier was.
De volgende ochtend toen ik mijn dochter uit bed haalde en haar een schone luier om deed vond ik de luier van mijn zoon om haar billen. 馃槵馃槵
茅茅n jaar geleden
Vanavond zette ik een stapje achteruit net op het moment dat mijn rondkruipend zoontje zijn hand op mijn voet legde. Hij ging dus onderuit en kwam met zijn kin op de grond terecht. 馃槳 ik voelde me echt een loedermoeder. Gelukkig was er verder niks aan de hand en met een knuffel was het snel weer over 馃槍
茅茅n jaar geleden
Volgens mij hier eerder een topic over gezien. Ik heb niet 1 maar al 2 keer het velletje van mijn dochter tussen haar fietshelmpje geklikt 馃ス馃ス馃ス馃ス
茅茅n jaar geleden
Mijn dochters favoriete muziek is van 50 Cent. Valt dit ook onder de blunders? 馃槀 ik luister het zelf nooit maar ze begint wild te dansen als het aan gaat