9 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring met borstvoedingsmelk, maar wij hebben bij onze dochter wel Avene Cicalfate op haar puistjes gesmeerd na een tip van een andere moeder op dit forum. Hielp toen heel goed! Na een weekje was het al veel minder en daarna weg.

3 jaar geleden

Ik heb dit wel geprobeerd, had zelf niet het idee dat het echt iets deed. Ik heb t ook bij t consultatiebureau gevraagd daar keek ze me verbaasd aan en zei er vooral niets mee te doen omdat t vanzelf over zou gaan, t trekt hier nu ook goed weg!

3 jaar geleden

Ik ook geen ervaring met melk.. wel met de acne. Ook ineens mega erg dat ik zelfs met onze jongen door cb naar de huisarts ben gestuurd. Ze twijfelde of het echt acne was of toch eczeem of een reactie ergens op. Was uiteindelijk gewoon baby acne 馃槉 heeft 3 weekjes geduurd en sinds vandaag vind ik het zo goed als weg.. hij is nu aan het vervellen. Ik zou zeggen: echt vanaf blijven!

3 jaar geleden

Bij mij hielp het echt goed. Ook voor soepogen (. Druppel in de oog)

3 jaar geleden

Ik doe al sinds geboorte moedermelk door het badje van onze zoon, maar heb niet het idee dat dat de acne minder maakte. Wel trekt het nu langzaamaan vanzelf weg, hij is bijna 7 weken. Verder hebben we er niks aan gedaan of op gesmeerd.

3 jaar geleden

Ben je zeker dat het baby acne is? Hier werd mij ook eerst verteld dat het idd acne is, later werd gezegd door de kinderarts dat het ook koemelk allergie kan zijn. Nu 2 weken op dieet om te zien of het helpt zo niet dan is het gewoon acne zei ze

3 jaar geleden

Hier ook wat last van. Heb er zo min mogelijk aangedaan. Heb het idee dat moedermelk het juist erger maakt. Het spuit nl wel eens in haar gezicht met voeden 馃槄 en hierdoor wordt haar huid juist onrustiger. Sinds gister dep ik haar gezichtje 1x per dag met warm water en een schoon washandje af en dep het met een schone Hydrofiel droog. Hierdoor gaat het nu al stukke beter! De huid is veel rustiger. Bij m'n 1e kindje ook een beetje last van gehad. Na een paar weken trekt het helemaal weg. Je kan het natuurlijk proberen op 1 plekje om te zien of het bij jou kindje wel effect heeft. Voor poepoogjes, verhoudheid en krasjes oid werkt bv wel echt super goed! Daarnaast gebruik ik een scheutje bv nu in de eerste weken ook voor in het badje. Schijnt goed te zijn voor het huidje.

3 jaar geleden

Smeer het dagelijks op zijn gezicht en na mijn idee helpt het wel en niet. Weet niet of het normaal is dat het zolang blijft naar merk wel dat het vurige er sneller van verdwijnt en ook zijn open wondjes van het krabben Ik zeg gewoon doen baat het niet schaat het ook niet

3 jaar geleden

Kokosolie helpt hier heel goed tegen de babyacne!