24 Reacties

4 jaar geleden

Dames hoe hebben jullie nog seks hahha me buik zit overal in de weg. HAHAHA

4 jaar geleden

Ik herken dit wel ja, en al sinds het begin van de zwangerschap. Ook als ik het zelf doe is het lastiger. En allemaal kurkdroog (zelfs tijdens en na een orgasme). 😶 M'n libido is toch al laag op dit moment maar dit helpt allemaal ook helemaal niet mee... M'n lichaam heeft duidelijk besloten dat het op dit moment niet aan de orde is, zelfs als ik mentaal wel zin kan maken.

4 jaar geleden

Nou bij mij is het dus ook veel droger als normaal waar door penetratie pijnlijk is dus dat sla ik maar even over en orgasme blijft dus ook vaak uit

4 jaar geleden

Reactie op Koosje1998

Dames hoe hebben jullie nog seks hahha me buik zit overal in de weg. HAHAHA ...
1 standje😂😂 lepeltje lepeltje of doggy enigste die ik nog kan 💔 de rest zit me buik inderdaad echt in de weg😂

4 jaar geleden

Verder heb ik echt tegen overgestelde alleen heeft mijn vriend een veel lager libido dan ik maar heb wel inderdaad vaker dat t orgasme helemaal niet komt en ik er wel klaar mee ben maar de rest is mijn libido hoger en wordt ik ook gewoon prima vochtig en anders beetje glijmiddel doet wonderen🌟

4 jaar geleden

Reactie op noordhollandxxx

1 standje😂😂 lepeltje lepeltje of doggy enigste die ik nog kan 💔 de rest ...
Zijn inderdaad de enige standjes die nog mogelijk zijn.. 😂

4 jaar geleden

Misschien zijn de standjes wat je doet niet echt opwindend of voel je goed genoeg of vind je even lekker? Zou zeggen probeer eens ander standje ( indien het gaat met je zwangere buik😊)

4 jaar geleden

Geen last van. Sex met man sla ik ff over. Maar met mezelf juist prima plezier.

4 jaar geleden

Reactie op Koosje1998

Dames hoe hebben jullie nog seks hahha me buik zit overal in de weg. HAHAHA ...
Je vind wel manieren hoor 😇

4 jaar geleden

Bij mij gaat het juist makkelijker heb ik het idee. Omdat alles al zo gevoelig is enzo

4 jaar geleden

Oh ik heb helemaal 0 zin in m'n vent. Maar de vibrator collectie komt aardig goed aan bod hierzo hahahah! En het is veel gevoeliger en lekkerder dan normaal. Dus ik herken het ook niet.

4 jaar geleden

Reactie op Gwenniejj

Zijn inderdaad de enige standjes die nog mogelijk zijn.. 😂
Of bovenop . 😄 maar ja het moet een zicht zijn, maar op dat moment kijken die daar ni naar 🤣

4 jaar geleden

1 standje😂😂 lepeltje lepeltje of doggy enigste die ik nog kan 💔 de rest ...
On top kan echt nog wel🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op MorenaBabyBoy💙

Op je zij ook met ene kussen onder je been 😇

3 jaar geleden

Seks is toch echt niet aangenaam meer v ik. Het is precies of ik het al 10x gedaan heb na 1 keer. 😅

3 jaar geleden

Ik krijg ook heel moeilijk een orgasme… voor de zwangerschap ging dit veel makkelijker bij mij. Dus hopen dat dit terug komt na de bevalling…

3 jaar geleden

Ben ik nou gewoon de enigste die wel wilt 🙈 als het aan mij ligt hebben we elke dag seks 😂

3 jaar geleden

Reactie op Ames

Ben ik nou gewoon de enigste die wel wilt 🙈 als het aan mij ligt hebben we ...
SAMEEEE helaas is me vriend bijna altijd moe van werk en moet ik mazzel hebben in t weekend hahaha maarja heb hem genomen zoals ie is en hij is nooit zo super actief geweest als ik gewoon een best laag libido

3 jaar geleden

Reactie op MorenaBabyBoy💙

Jaaa trueee maar HAHAH mijn conditie laat me toch echt in de steek

3 jaar geleden

SAMEEEE helaas is me vriend bijna altijd moe van werk en moet ik mazzel heb ...
Wij hebben zegmaar om de dag misschien seks mits ik heel moe ben ofzo.