24 Reacties
4 jaar geleden
Dames hoe hebben jullie nog seks hahha me buik zit overal in de weg. HAHAHA
4 jaar geleden
Ik herken dit wel ja, en al sinds het begin van de zwangerschap. Ook als ik het zelf doe is het lastiger. En allemaal kurkdroog (zelfs tijdens en na een orgasme). 😶 M'n libido is toch al laag op dit moment maar dit helpt allemaal ook helemaal niet mee... M'n lichaam heeft duidelijk besloten dat het op dit moment niet aan de orde is, zelfs als ik mentaal wel zin kan maken.
4 jaar geleden
Reactie op Koosje1998
Dames hoe hebben jullie nog seks hahha me buik zit overal in de weg. HAHAHA ...
1 standje😂😂 lepeltje lepeltje of doggy enigste die ik nog kan 💔 de rest zit me buik inderdaad echt in de weg😂
4 jaar geleden
Verder heb ik echt tegen overgestelde alleen heeft mijn vriend een veel lager libido dan ik maar heb wel inderdaad vaker dat t orgasme helemaal niet komt en ik er wel klaar mee ben maar de rest is mijn libido hoger en wordt ik ook gewoon prima vochtig en anders beetje glijmiddel doet wonderen🌟
4 jaar geleden
Reactie op noordhollandxxx
1 standje😂😂 lepeltje lepeltje of doggy enigste die ik nog kan 💔 de rest ...
On top kan echt nog wel🤣🤣
3 jaar geleden
Ik krijg ook heel moeilijk een orgasme… voor de zwangerschap ging dit veel makkelijker bij mij. Dus hopen dat dit terug komt na de bevalling…
3 jaar geleden
Reactie op Ames
Ben ik nou gewoon de enigste die wel wilt 🙈 als het aan mij ligt hebben we ...
SAMEEEE helaas is me vriend bijna altijd moe van werk en moet ik mazzel hebben in t weekend hahaha maarja heb hem genomen zoals ie is en hij is nooit zo super actief geweest als ik gewoon een best laag libido
3 jaar geleden
Reactie op MorenaBabyBoy💙
On top kan echt nog wel🤣🤣
Jaaa trueee maar HAHAH mijn conditie laat me toch echt in de steek