6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Bedoel je hiermee dat hij normaal bij jou sliep? Ons zoontje slaapt sinds hij 6 weken oud is alleen op zijn kamer. Voelde me ontzettend schuldig en een onwijs slechte moeder omdat ik hem alleen liet. Sinds die nacht heeft hij elke nacht doorgeslapen en tot 8 uur sochtends. Beste keus die ik heb gemaakt. Het komt uiteindelijk goed, niet schuldig voelen, je doet het hartstikke goed 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Cherryl__

Bedoel je hiermee dat hij normaal bij jou sliep? Ons zoontje slaapt sinds h ...
Hij heeft tot eergisteren alles in ons grote bed gedaan. Dutjes en de nachten. En nu doet hij dutjes in zijn bedje in zijn kamer en de avonden start hij in zijn kamer, maar hij mag naar onze kamer. Mijn zoontje wordt heel vaak wakker.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mysecret

Hij heeft tot eergisteren alles in ons grote bed gedaan. Dutjes en de nacht ...
Wij hebben dit ook! Gister 鈥榮 nachts geprobeerd in haar eigen bed, ze viel in mn armen in slaap en na 3 pogingen kon ik haar wegleggen alleen na 20 minuten ontroostbaar wakker en een hele slechte nacht gehad bij ons in bed.. Hoe pakken jullie het aan? 馃槱

茅茅n jaar geleden

Reactie op 2Cultures1Baby

Wij hebben dit ook! Gister 鈥榮 nachts geprobeerd in haar eigen bed, ze viel ...
Ik leg het uit wat we gaan doen met plaatjes. Dan pyjama en slaapzak aan ik ben in de kamer aan het voeden. Daarna leg ik hem in bed en eindig altijd met ik hou van je en hier word je groot van. Ik ken het huiltje van mijn zoon. Hij huilt gewoon van boosheid, om ze zin te krijgen. Want als hij mij ziet na een paar minuten dan is die gelijk stil. Kijk bij hem in de kamer blijven heeft geen nut, want zolang hij mij ziet huilt die. Welke methode je ook kiest, je moet consequent zijn.

茅茅n jaar geleden

Ik zou het vooral in kleine stapjes aanpakken en niet te veel in een keer willen/verwachten. Het is nogal een verandering voor je zoontje als hij gewend is lekker bij jullie te zijn... wel logisch dat hij verdrietig kan worden bij alleen wakker worden en hij begrijpt natuurlijk ook niet goed waarom dit nu anders gaat dan eerder.馃槉 Het starten in zijn bed en dan later toch naar jullie klinkt al als een goed begin? Ik zou het echt even tijd geven, echt meerdere weken heel rustig opbouwen en in de tussentijd er zo veel mogelijk voor je kindje zijn als hij even verdrietig is. Succes! 馃

茅茅n jaar geleden

Onthechten gebeurd niet zomaar. Jij moet doen waar jij je goed bij voelt. Als dit niet helemaal goed voelt, dan is er misschien een andere oplossing? Of een kleiner stapje? Iets wat je altijd gewend bent om te doen, kost tijd om te veranderen. Zeker als het altijd zo geweest is en je nog nooit iets anders hebt gedaan.