13 Reacties
één jaar geleden
Onze dame wordt dinsdag 1, maar we hebben we vandaag al gevierd ivm werk en opvang en visite. Zo'n gek idee dat ze een jaar geleden nog in mijn buik zat! Het voelt alweer zo lang geleden en tegelijk is het zo snel gegaan.
We hadden familie en vrienden over de vloer, lekker in de tuin gezeten, alle nichtjes hebben zichzelf prima vermaakt met al het speelgoed dat we hebben. Ik had zelf lekker gebak gemaakt (ik hou van bakken) en voor onze kleine een vet- en suiker-arme wortelcake gemaakt. Ze heeft het hele stuk naar binnen gewerkt, dus ik was stiekem heel trots dat die goed in de smaak viel 😊
één jaar geleden
Vandaag was onze Ryan 1 jaar. Grote broer had zelf de smashcake gemaakt,hele zaterdag met bezig geweest met maken daarvan. Vandaag zijn verjaardag gevierd met familie en vrienden bij ons thuis. Ppff wat was het warm.maar hij heeft een super dag gehad en veel speelgoed gekregen. De helft leggen we boven neer en wisselen we elke keer om met speelgoed dat beneden ligt,anders ligt alles vol 🙈
één jaar geleden
Reactie op Tg2
Wat voor keukentje geven jullie? Wij waren aan het kijken voor ons zoontje, ...
Wij hebben er ook niet op gelet. Eventuele kleine onderdelen haal ik er gewoon uit maar gezien alle positieve verhalen over een keukentje op de eerste verjaardag toch besloten om die te geven.
één jaar geleden
Reactie op Tg2
Wat voor keukentje geven jullie? Wij waren aan het kijken voor ons zoontje, ...
Gewoon die van ikea. Geen idee wat voor leeftijd erop staat. Ze zal hem ongetwijfeld nog niet gaan gebruiken 'zoals bedoeld', maar zolang je er geen kleine assecoires bij geeft, zijn er geen bezwaren lijkt mij.
één jaar geleden
Ikea is ook 3+, vandaar dat ik dacht misschien kan het wel gewoon eerder. Wij hebben een keukentje op het oog. Daar hebben we een mailtje heengestuurd of die een beetje hufterproof is. Zij gaven aan vanaf 3 jaar. Maar dacht ook, dat moeten ze misschien aangeven om zich in te dekken 😅