11 Reacties

2 jaar geleden

Bij de kruidvat hebben ze muggen spray en prik weg. Die hebben wij voor op vakantie. Moet alleen wel heel eerlijk zeggen dat we ze pas 1x gebruikt hebben omdat we voor de nacht een klamboe net hebben voor over haar bedje en ze nog niet geprikt is

2 jaar geleden

Wat bij ons geweldig werkt is hard de ventilator aan in onze kamer, niet op zijn bedje gericht maar bij het raam. Nooit meer muggen, heerlijj
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Wij hebben muggengaas voor alle ramen. Hebben het raam 's nachts op kiepstand open, zo kan het wat ventileren zonder dat er een mug in komt.

2 jaar geleden

Reactie op YsabelleV

Bij de kruidvat hebben ze muggen spray en prik weg. Die hebben wij voor op ...
Gewone prikweg mag je pas gebruiken vanaf 2 jaar geloof ik. Bij etos hebben ze ook de kinder prikweg in sprayvorm!

2 jaar geleden

Hier lig ik te meppen de gehele nacht en word ik gestoken ipv m’n partner of zoontje…. Slapen ze allebei, kom je nog niet aan je rust toe. Meest vriendelijke is een klamboe!

2 jaar geleden

Wij hebben ook een plafond ventilator en zo'n blauwe anti insecten lamp

2 jaar geleden

Wij plakken van die muggenstickers op de buitenkant van haar bedje. Al 2 dagen geen nieuwe bulten erbij 😁

2 jaar geleden

Bij ikea voor €18 een klamboe kopen. Groot genoeg voor over het hele bedje.

2 jaar geleden

Etherische olie van Young Living zoals citronella met lavendel diffusen in de slaapkamers