12 Reacties

2 jaar geleden
Je hoeft echt de kleding niet te labelen. Kleding houden ze over het algemeen gewoon aan op het kdv, en als het vies is geven ze het einde dag in een zakje mee.
Jasje en flesje had ik wel altijd een naamsticker in. Jasje hangt op de gang en flesje is wel fijn als daar naam op staat. Maar dat doet het kdv ook zelf met een labelmaker bij ons.
Ik heb bij m'n zoontje (nu 2) allemaal stickers van goedgemerkt (volgens mij) besteld. Heb er maar wen paar gebruikt tot nu toe.

2 jaar geleden
Ik zou, zoals hieronder gezegd, jas en schoenen wel labelen! Wij hebben stempel hiervoor en stickers voor de flesjes etc.
Ik werk op de opvang en het komt wel eens voor dat kinderen dezelfde schoenen of jas hebben. Peuters trekken zelf hun jas en schoenen aan, dat stimuleren wij. Maar ze gaan hiermee wel aan de haal en zo kunnen schoenen of jassen verwisseld worden!

2 jaar geleden
Reactie op Babyvdl
Op mijn werk is t nagenoeg niet nodig. Kindjes hebben een eigen bakje maar ...
O! En hang even iets (speen bijv) aan een knuffel oid zodat ie herkend kan worden. Je wil echt niet dat je happyhorse konijn verwisseld wordt met die van een ander kindje 😜 sommige knuffels of doekjes kan je met naam personaliseren . Je kan er een maken voor op de opvang bijv. Mijn zijn is gewend om zonder knuffel de deur uit te gaan. Das nóg makkelijker ;).

2 jaar geleden
Wij hebben de spulletjes gelabeld met stickers van goedgemerkt.nl
In de jasjes hebben wij een plakkertje gedaan, in de schoentjes (of slofjes), op het poedertorentje, op het flesje (flesje, dop,speen)..

2 jaar geleden
Bij onze kinderopvang moeten we wel alles labelen en ik heb een stempelsetje besteld die je zelf kan personaliseren, werkt perfect!

2 jaar geleden
Reactie op annaniempje
Wij hebben de spulletjes gelabeld met stickers van goedgemerkt.nl
In de ja ...
Dit heb ik ook. Voor de opvang label ik alleen z'n jas. Rest houdt ie aan of zit in z'n tas met z'n naam erop.
En flesjes labelen inderdaad. Stickers blijven met uitkoken ook nog best een tijdje zitten.

2 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Dit heb ik ook. Voor de opvang label ik alleen z'n jas. Rest houdt ie aan o ...
Ja ik ben echt heel tevreden over die dingen! Mijn dochter word zaterdag 2 en alles van toen zit er nu nog op. Inclusief magnetron, uitkoken, vaatwasser.. dus nu voor onze zoon nieuwe besteld met zijn naam