375 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Mysecret
En als je hem later naar bed doet en met hem samen gaat slapen. Mijn zoontj ...
Het is al veeeeeel beter al een geluk! Slaapt ook al 3 nachten gewoon door oh wat zalig is dat!
Ik houd het hout al vast want wil niet jinxen😂
één jaar geleden
Reactie op IkPien
Onze dochter is elke 2 uur wakker (bijna 6 mnd). En enige manier om stil te ...
Herkenbaar, hier zit meneer ook al over zijn max flesvoeding van de dag. Alleen te sussen met voeding. Over 1,5 week 6 maanden dus zijn maar vast aan opvolgmelk 2 begonnen misschien verzadigd dat wat meer. Maar mijn eerste zoontje (nu 17 maanden) dle sliep ook pas een beetje door van 23.00 -6.30 na 10 maanden.. ben vang dat het bij onze tweede nu dus niet veel anders gaat xijn. Hier ook van 19.00 tot 23.30 prima erna elk uur drama en vooral ba 3.00 een ramp. En dit is al vanaf het begin zo😭
één jaar geleden
Reactie op dddi
Jouw nickname… we need a survivalguide pleas
Haha ja hadden we die maar he. Momenteel is het hier helemaal hels😭 mn zoontje van 17 maanden heeft krentenbaard en keelontsteking dus ligt al vanaf 20.00 elk half uur te krijsen. En over onze baby van 6 maanden nog maar niet te spreken.. dit wordt mij weer een nacht veeg mij maar op😭😭😭
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op dddi
En hier zitten we dan 1:30 jammeren de baby in de armen die niet slapen wil ...
🥲
één jaar geleden
Reactie op babydreamerr
Het is al veeeeeel beter al een geluk! Slaapt ook al 3 nachten gewoon door ...
Jups, ik heb mezelf gejinxt...
Alweer wakker sinds 21.30 en is gewoon klaaarwakkerr🤦🏼♀️
één jaar geleden
Reactie op babydreamerr
Jups, ik heb mezelf gejinxt...
Alweer wakker sinds 21.30 en is gewoon klaa ...
Wij hadden dit ook, 3 dagen ging het beter, nu alweer een week opnieuw ruk. Vanaf 21.30 komt hij elke 1,5 a 2 uur en vanaf 3.00 tot 6.00 gewoon wakker wanneer wij weer mogen opstaan om naar werk te gaan.. schiet mij maar in de pudding
één jaar geleden
Reactie op survivalguide
Wij hadden dit ook, 3 dagen ging het beter, nu alweer een week opnieuw ruk. ...
Echt he, mocht ik in de plaats van die kleine mannen zijn zou ik echt van 19u tot 07.00 gewoon doorslapen😂
Hij slaapt hier overdag ook echt zo weinig, 3 dutjes van 30 minuten hooguit 45min. + er bovenop nog een zieke partner 🤦🏼♀️
Ik wil ook wel in die pudding 😂
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Mysecret
Wat kunnen ze hard gillen als ze ziek zijn en pijn hebben. Je schrikt je he ...
Vreselijk hè. Beterschap! De mijne heeft oorontsteking, gilt de hele avond en halve nacht 😢😓
één jaar geleden
Reactie op Merengue
Baby weigert sinds kort de fles en haalt het nu bij mij in, ben nu al 2 uur ...
Hier is het ook weer prijs... wanneer gaat hij nu eens eindelijk doorslapen? Ik ben zo erg gefrustreerd omdat ik gewoon zo moe ben...
één jaar geleden
Reactie op babydreamerr
Hier is het ook weer prijs... wanneer gaat hij nu eens eindelijk doorslapen ...
Mijn gezicht is echt alsof ik een ziekte heb. Ik ben zoooo moe. Het verlangen naar het doorslapen van 1 nacht wordt steeds groter. Ik had een aantal weken geleden dat ik zwart zag aan 1 oog. Het bleek oogmigraine te zijn, dat komt door vermoeidheid.
één jaar geleden
Reactie op Merengue
Aaah snap ik :(
Kun je de nachten thuis afwisselen?
Nee, een man die slaapt als een blok want ja "hij werkt en is moe"
Dus sta er eigenllijk zo goed als alleen voor ...