375 Reacties
één jaar geleden
Reactie op dddi
Bij mij precies zo!
Ze begrijpen ook gewoon echt niet wat wij allemaal doen...
Ik zit thuis met een postnatale depressie maarja, huishouden de was en de plas
De kleine een hele dag verzorgen en groot brengen, dat zien ze dus als "je bent een hele dag lekker thuis lui aan het doen"
Echt soms wil ik hem echt wurgen...🤦🏼♀️
één jaar geleden
Reactie op babydreamerr
Ze begrijpen ook gewoon echt niet wat wij allemaal doen...
Ik zit thuis met ...
‘Maar je kan overdag toch nog een paar uur slapen?’
Lukt wel tussen de 30-min dutjes, huishouden, boodschappen etc door joh
één jaar geleden
Reactie op JChristine
‘Maar je kan overdag toch nog een paar uur slapen?’
Lukt wel tussen de 30- ...
Ja hoor die overdag slaapjes zijn zooooo lang hier ook 😂
Soms 20min soms een halfuurtje
En als ik dan zeg hij slaapt toch zo kort dus ik hou me maar bezig beslist kleine meneertje dat hy een dutje wilt doen van 1.5 uur😂
één jaar geleden
Reactie op babydreamerr
Ja hoor die overdag slaapjes zijn zooooo lang hier ook 😂
Soms 20min soms e ...
Ze voelen het aan hè hahaha als ik dan toch denk van oké, ze lijkt echt langer te slapen, ik doe even een dutje…. Precies als ik bijna in slaap val, wordt ze wakker, every single time 😅😭
één jaar geleden
Reactie op Deemsss
Ze voelen het aan hè hahaha als ik dan toch denk van oké, ze lijkt echt lan ...
Jupp precieeeesss dit duss 😂
één jaar geleden
Soms denk ik echt, waarom hebben die baby's geen ON en OFF knop?🤦🏼♀️
00.49 en hallelujah de kleine slaapt EINDELIJK
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren🤫
één jaar geleden
Reactie op babydreamerr
Soms denk ik echt, waarom hebben die baby's geen ON en OFF knop?🤦🏼♀️
00. ...
Nevermind...
Alweer wakker 😫
één jaar geleden
Ik denk dat het hier door die stomme sprong is dat hij zooooo slecht slaapt, zit momenteel in de rode fase🤦🏼♀️
één jaar geleden
Dochter werd om 5.00 uur wakker, viel gelukkig om 5.45 uur weer in slaap, maar ik ben sindsdien weer klaarwakker 😅 en als dit nou een eenmalige actie was, maar hier zitten we al maanden mee 😣
één jaar geleden
Hij slaapt hier echt ook gewoon NIET
Om de 10minuten huilend/schreeuwend wakker worden, en dit de hele nacht door.
En dit is al 3 dagen aan de gang...
Dus beeld jullie maar in hoe ik hier rondloop 😵💫
één jaar geleden
Ik kan het echt ff niet meer aan hoor. Onze kleine slaapt als sinds het begin niet. Komt 100x per nacht. Nu in de medische malle molen om te kijken wat er met zijn buik is (poept niet zonder extreem hoge dosis forlax) hij komt zo vaak dat je amper tijd hebt om in te slapen of hij komt alweer. Ivm ruimte gebrek moet hij eerst bij ons op de kamer voordat hij bij zn broertje de kamer op kan. Dan hebben we dus nog een dreumes van 17 maanden die in sprong 10 ineens krijsend in de nacht wakker wordt. Shoot me. En dan verwachten ze nog dat je op werk presteert😵💫🤯
één jaar geleden
Reactie op survivalguide
Ik kan het echt ff niet meer aan hoor. Onze kleine slaapt als sinds het beg ...
Heb met je te doen. Geef je borstvoeding en drinkt hij nog in de nacht? Want dan is samen slapen misschien nog een optie om het nog een beetje vol te houden totdat je weet wat er aan de hand is en wat eraan gedaan kan worden. Hopelijk niks ernstigs.
Hier ook eentje met obstipatie en nooit een poepluier. Hij poept alleen eens per week met hulp van ons op de commode en wat eruit komt, doet mij zelfs pijn om te zien. Lactulose levert flinke bijwerkingen. Kan me goed voorstellen als zo’n kleintje dit heeft dat je dan ook onrustig slaapt en 100x wakker wordt… pff. Hopelijk wordt het snel beter voor jullie.