375 Reacties

één jaar geleden

"Ah joh, anders haalt hij het snachts wel in." Dat leek me juist niet de bedoeling, Truus🙄

één jaar geleden

En ja hoor we zijn in sprong 8 beland 🫠

één jaar geleden

Reactie op Queenie97

En ja hoor we zijn in sprong 8 beland 🫠
Volgens de app naderen wij deze storm ook. Hou mijn hart vast😭

één jaar geleden

Reactie op dddi

Volgens de app naderen wij deze storm ook. Hou mijn hart vast😭
Erg hè, ik merkte het gelijk ongeveer 2 dagen van te voren aan haar humeur. En uiteraard aan het slapen ofwel niet slapen 🤣

één jaar geleden

Sprong 8 😵‍💫😵‍💫

één jaar geleden

Hier een kind met vreselijke jeuk als gevolg van een allergische reactie na antibiotica vanwege een dubbele oorontsteking. We zijn al sinds zondag bezig. Ik ben gesloopt en het is hartverscheurend om m’n zoontje niet te kunnen helpen. Hap al geweest maar voor de jeuk weinig te doen. Maar dit is ook niks.

één jaar geleden

Dit hoofd, vanuit het niks 😂 Jantje lacht en Jantje huilt. Maar gelukkig overdag alleen, hebben we mazzel mee geloof ik. En krijsen alsof hij vermoord wordt als ik hem bij het kdv achterlaat 🙃

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Dit hoofd, vanuit het niks 😂 Jantje lacht en Jantje huilt. Maar gelukkig o ...
Haha dit gezicht trekt die van mij PRECIES!!! 🤣🤣

één jaar geleden

Normaal kan ik het even iets minder goed hebben als mijn kleine nachtbraker tussen ons in komt slapen.. maar vannacht was ik er zo blij mee en genoot ik er dubbel van🥺. Ze is vandaag gewoon alweer 1 jaar in ons leven en word al zo groot maar is nog zo klein tegelijkertijd 🤍. Maar morgen mag ze weer in haar eigen bed blijven hoor 🤪!!

één jaar geleden

Reactie op Queenie97

Normaal kan ik het even iets minder goed hebben als mijn kleine nachtbraker ...
Gefeliciteerd!!

één jaar geleden

Reactie op Pindarotsjes

Gefeliciteerd!!
Dankjewel 🥰

één jaar geleden

Al een aantal nachten wordt hij 5x wakker. Even aan de borst en dan weer verder slapen. Maar toen kon mama niet meer in slaap vallen. Wakker sinds 4 uur en de wekker gaat weer zo. Ik weet niet hoe ik de dag ga doorkomen.

één jaar geleden

De laatste tijd weer zo vaak wakker snachts. Vannacht zeker een keer of 10. Zie op internet wel dat het waarschijnlijk het sprongetje is. Volg die sprongetjes niet zo om stress erover te voorkomen. Maar dit is best heftig.

één jaar geleden

Officieel nog geen nacht nu (23.51 uur), maar alweer 2 uur bezig om onze dochter in slaap te krijgen 😖 ze vertikt het gewoon om te gaan slapen, bij ons in bed is het lange leve de lol, in onze armen valt ze in slaap, maar zodra ze in haar eigen bed ligt begint ze weer te huilen. Geprobeerd te laten huilen, maar dat resulteert in een nog harder gekrijs... Ik wil gewoon slapeeeennn... en het irritante is dus dat dit niet elke nacht is, dan gaat het weer een paar dagen goed en dan ineens hebem we weer zo'n avond/nacht. Waar het aan ligt, geen idee

één jaar geleden

Reactie op Mirjam1006

Officieel nog geen nacht nu (23.51 uur), maar alweer 2 uur bezig om onze do ...
Missxhien een soort sprong of groei. Ik zou proberen de dagen dat het wel rustig is goed tot je rust te komen. 👍🏻👍🏻🫶🏻

één jaar geleden

Reactie op Mirjam1006

Officieel nog geen nacht nu (23.51 uur), maar alweer 2 uur bezig om onze do ...
Zelfde hier. Dan gaat het een paar avonden en nachten goed en dan opeens weer zo'n avond dat hij 2x wakker wordt of in de nacht rond half 4. Dan nemen we hem in de nacht bij ons, hij gaat dan echt niet meer in slapen in zijn eigen bed. Denken zelf de 12 maanden regressie.. 🥱 en de laatste 2 nachten was het helemaal drama want hij is ziek, 39.5 koorts

één jaar geleden

Reactie op LCharlotte

Zelfde hier. Dan gaat het een paar avonden en nachten goed en dan opeens we ...
Hier maakt het niet uit of ze bij ons in bed komt, tis allemaal 1 groot feest... nu ligt ze ook te feesten in haar eigen bed, hoor haar gewoon lachen en gek doen. Snap gewoon niet wat ik fout doe...

één jaar geleden

Hier ook... normaal slaapt hij om 20u en word pas wakker om 8u Nu al sinds gisteren om stipt 23.40 wakker...

één jaar geleden

Pff hier eentje van 13mnd en lijkt alsof hij afhankelijk is geworden, geven nu soms maar een flesje snachts wetende dat dit niet goed is. Opeens uit het niets savonds veel huilen (al weken) of snachts vroeg wakker. Wil ik hem weg leggen dan is het gillen… krijg snachts echt paniek gevoel hiervan 🫣 Slaapregressie of toch afhankelijk geworden..

één jaar geleden

Al 13 maand met wss 20 goeie nachten in die 13 maand 🫣🫠🫠🫠🫠🫠