375 Reacties

één jaar geleden

Nee dat kan je niet verwachten van een kind van 1! ❤️
Sluit ik me bij aan! Op die leeftijd kunnen ze echt impulsen nog niet beheersen 😆. Is als mijn kids buiten met steentjes. Als ze in hun hoofd hebben dat het in hun mond moet kan ik nog zo vaak zeggen 'nee' of ze er weghalen. Het blijft dan in hun hoofd 😊. Ook zo met eten op tafel uiteraard! Komt nog wel, maar pas over een hele tijd!

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Het is nog geen nacht maar loop wel te piekeren. Vandaag gehoord van de kin ...
Huh??? Vind dit ook gewoon ongeloofwaardig, er is echt geen één kind van 1 die op z’n beurt wacht hoor, hou op. Maar good for him, lekker alle keuze voor zichzelf, ik geef je zoontje groot gelijk 🤩

één jaar geleden

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Stelt me gerust 🥰

één jaar geleden

Mijn kleine man heeft verlatingsangst en is denkik inmiddels gewend aan troosten en wiegen snachts. Zodra ik de beweging al maak hem terug te leggen gaat hij al huilen. Weken hebben we al gebroken nachten. Heeft iemand tips? Moedeloos word ik ervan….

één jaar geleden

Vannacht 10 keer wakker en we slapen niet meer sinds half 5. Zo leuk als je straks moet werken😭

één jaar geleden

Reactie op Mysecret

Vannacht 10 keer wakker en we slapen niet meer sinds half 5. Zo leuk als je ...
Oshit. Dir heb ik dus ook al “maanden”. Wanneer houd het op man. Hoe oud is jouw zoontje? Mijn dochter is van 8sept. Heb je het idee (ook) dat hij aan het “dromen” is en daardoor huilt. Of is het anders?

één jaar geleden

Klaarwakkerrrrr en niet in slaap te krijgen, zoontje van 13 maanden. Inmiddels ik als manlief ook wakker. Hij sliep al nooit door maar dit duurt inmiddels 2 uur en ik wil dolgraag weer slapen.

één jaar geleden

Reactie op Margaret81

Klaarwakkerrrrr en niet in slaap te krijgen, zoontje van 13 maanden. Inmidd ...
Ik heb dit ook

één jaar geleden

Hier ook al 2 uren wakker en wil echt niet slapen

één jaar geleden

Pfffff ik ben kapot... slapen is altijd al een gedoe geweest maar nu is het al 3 nachten DRAMAAA. Geen idee wat er aan de hand is... hij lijkt het wat koud te hebben maar weet niet hoe ik hem dikker moet aankleden. Of komen er toch weer tandjes door? Ik weet het echt niet meer. Leuk als je zelf aan een nieuwe baan begint deze week... was graag wat uitgeruster begonnen😅

één jaar geleden

Reactie op Jayme

Mijn kleine man heeft verlatingsangst en is denkik inmiddels gewend aan tro ...
Hier nog steeds dit. Ben ka-pot. Iemand anders hier ook last van of ben ik de enige? #wanhoopnabij

één jaar geleden

Reactie op Jayme

Hier nog steeds dit. Ben ka-pot. Iemand anders hier ook last van of ben ik ...
Hoe gaat dit precies? Als je hem naar bed brengt js dan alles nog ok? Begint het jn de nacht? Of hoe precies

één jaar geleden

Reactie op Jayme

Mijn kleine man heeft verlatingsangst en is denkik inmiddels gewend aan tro ...
Samen slapen… was hier de oplossing. Hier starten in eigen bed en als niet meer gaat dan mee naar eigen bed. Verschilt enorm. Ene nacht blijft hij in z’n eigen bed en andere nacht niet.

één jaar geleden

Al bijna uur bezig valt gewoon niet in slaap. Huilen 😩 al 2 flesjes geprobeerd (alleen dan stil), schone luier, poosje op de armen (ook huilen) zetpil gegeven wie weet heeft ze pijn.

één jaar geleden

Reactie op IkPien

Al bijna uur bezig valt gewoon niet in slaap. Huilen 😩 al 2 flesjes geprob ...
En weer zijn we al een uur verder. Voel me machteloos.... Ze raakt steeds meer oververmoeid en wij ook.

één jaar geleden

Reactie op IkPien

En weer zijn we al een uur verder. Voel me machteloos.... Ze raakt steeds m ...
Ze gaat zo wel slapen. Bij ons huilt ze elke nacht 2 tot 2,5u en dan is ze zo moe dat ze wel in slaap valt. Vreselijk en machteloos inderdaad. 😭

één jaar geleden

Hier hetzelfde 😔 zo frustrerend

één jaar geleden

Reactie op hldp

Hier hetzelfde 😔 zo frustrerend
En overdag maar 1.5 uur willen slapen

één jaar geleden

Reactie op IkPien

En overdag maar 1.5 uur willen slapen
Vandaag hier een half uur 😫 hou me hart vast voor vannacht

één jaar geleden

Reactie op hldp