375 Reacties

één jaar geleden

Dit zijn echt onmogelijke tijdstippen om wakker te zijn, ugh. Ben er zo klaar mee, 🌚🌚🌚

één jaar geleden

Dit is de 1e keer opstaan snachts. Zou er eindelijk een einde aan de ellende komen 😩

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

En bij jou nemen zodat hij in jouw armen in slaap valt? Ik doe delen van de ...
Hoe Slaap je met haar in je armen?

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

En bij jou nemen zodat hij in jouw armen in slaap valt? Ik doe delen van de ...
Wilt hij ook niet... hij wordt er precies meer wakker van als ik hem vast heb...

één jaar geleden

00.35 gaan slapen 01.45 weer wakker 02.00 terug gaan slapen 03.00 terug wakker En nog steeds wakker Het is ondertussen 04:03 Ik kan dit gewoon echt niet meer wanneer stopt dit...😞

één jaar geleden

Reactie op IkPien

Hoe Slaap je met haar in je armen?
Ik help haar dan in mijn armen in slaap (vaak door te voeden) en lig vervolgens grotendeels volgens de veilig samen slapen regels van McKenna, met als voornaamste verschil dat ze soms wel nog met haar hoofd op mijn onderarm ligt ipv plat op het matras.

één jaar geleden

Reactie op babydreamerr

Wilt hij ook niet... hij wordt er precies meer wakker van als ik hem vast ...
Hè wat lastig! :( Hopelijk wordt het snel wat beter!

één jaar geleden

Reactie op from2to3

Dit zijn echt onmogelijke tijdstippen om wakker te zijn, ugh. Ben er zo kla ...
Oh ik ben er al helemaal aan gewend, en allang blij dat we momenteel op maar 2 voedingen zitten waarna ze weer makkelijk doorslaapt. 😅

één jaar geleden

Reactie op babydreamerr

Wilt hij ook niet... hij wordt er precies meer wakker van als ik hem vast ...
Hier precies hetzelfde wat een gezeik zeg

één jaar geleden

Reactie op babydreamerr

00.35 gaan slapen 01.45 weer wakker 02.00 terug gaan slapen 03.00 terug wak ...
Hier ook precies dit. Ben er echt ontzettend klaar mee

één jaar geleden

Ineens ook weer de heletijd buikpijn lijkt wel..scheetjes en gedoe

één jaar geleden

Als de kleine hier aan het miepen is snachts heeft hij gewoon zijn ogen dicht.. is dit bij jullie ook? Hij is alweer vanaf 00.00 bezig.. nu maar een fles al denk ik niet dat dat het probleem Is..

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Als de kleine hier aan het miepen is snachts heeft hij gewoon zijn ogen dic ...
Jupp, al sinds 2uur bezig en heb hem net de fles gegeven, hy lijkt nu terug te slapen precies

één jaar geleden

Reactie op babydreamerr

Jupp, al sinds 2uur bezig en heb hem net de fles gegeven, hy lijkt nu terug ...
Hier ook nu snel ogen dicht haha

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Hier ook nu snel ogen dicht haha
Ik heb dus de slechte gewoonte dat ik niet snel in slaap geraak eenmaal ik wakker ben🤦🏼‍♀️ ook al ben ik DOODMOE 😅

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Als de kleine hier aan het miepen is snachts heeft hij gewoon zijn ogen dic ...
Ja hier hetzelfde sinds gisternacht. Ineens wakker, niet de borst willen en helemaal overstuur. Zo zielig om te zien. Dacht eerst ook misschien buikgriep/pijn door de windjes die meekomen, maar misschien wel de slaapregressie? Ik ben in ieder geval doodop… nog maar 2,5 uur kunnen slapen 😴

één jaar geleden

Reactie op babydreamerr

Ik heb dus de slechte gewoonte dat ik niet snel in slaap geraak eenmaal ik ...
Zo herkenbaar! Vriendin van me gaf als tip om luisterboeken te luisteren als slapen niet lukt. Dan kunnen gedachten daar op worden gefocust. Ik moet dat nog proberen.

één jaar geleden

Hier gaat de kleine zometeen naar mijn schoonma zodat ik een beeeetje kan slapen 🥺

één jaar geleden

De baby schopt steeds als ik hem aan het voeden ben en schopt nu steeds tegen m'n vriend aan 😂 Tja, ik hoef niet áltijd als enige wakker te zijn.

één jaar geleden

Hij slaapt en ik ben wakker. Meneer wilt 3 minuten drinken en slaapt weer verder. Maar na de vierde keer mij wakker gemaakt te hebben, valt mama niet meer in slaap.