375 Reacties

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

Ik zie jullie vannacht wel weer hè. 😂 We zitten hier momenteel op zo’n 3, ...
Jup en als je hem hoort drinken, zou je denken hij leeft al 4 dagen in de sahara😂

één jaar geleden

Hebben jullie ook dat je na een nachtvoeding moeilijk in slaap komt?
Hangt ervan af welke voeding het is.

één jaar geleden

De enige manier dat meneertje toch wat slaapt.. Ook al ben ik zo moe en wil ik zelf heel graag slapen is dit toch wel even een smelt momentje❤️

één jaar geleden

Reactie op babydreamerr

De enige manier dat meneertje toch wat slaapt.. Ook al ben ik zo moe en wil ...
Ohja let niet op mijn dumbo pijama 😂 (mama maar nog steeds fan van disney🤪)

één jaar geleden

Reactie op Mysecret

Jup en als je hem hoort drinken, zou je denken hij leeft al 4 dagen in de s ...
We hadden even een paar nachten met 2 voedingen, wat met name in een langer eerste blok slaap zat. 🤩 Nu weer terug bij circa 3 uur er tussenin. 🫠

één jaar geleden

En die kleine is hier wakker. Heb bijna de neiging om de dag te beginnen met haar

één jaar geleden

Reactie op dddi

En die kleine is hier wakker. Heb bijna de neiging om de dag te beginnen me ...
:( en slaapt ze bij jou niet verder nog even? Hoe is het gegaan?

één jaar geleden

Hier steeds stipt vanaf 2.30 dramatisch. Kan de klok erop gelijk zetten..dan is het miepen/onrustig/brabbelen.. hij slaapt al vanaf moment 1 niet heel chill snachts maar lijkt wel steeds erger te worden😭 mijn dreumes van 15 maanden zit midden in sprong 9 dus die komt ineens ook krijsend midden in de nacht en dan over 1 week weer aan de slag hoe dan?😂 laat ik het zo zeggen ik ben blij dat ik geen chirurg ben en ik wat dat betreft een baan heb waarbij ik soms mn hersens wel even thuis kan laten😜

één jaar geleden

Hier is t ook drama, ik weet soms niet eens van ellende welke dag of tijd het is. Afgelopen nachten dramatisch. 839393838383 x wakker en enige wat hem stil krijgt is borst - heb t idee dat die dat zichzelf echt heeft aangeleerd. Hij slaapt ook nog in mijn bed onder m’n oksels ergens zwevend in bed 🤦🏼‍♀️ weet t ook niet meer 🙈

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Hier steeds stipt vanaf 2.30 dramatisch. Kan de klok erop gelijk zetten..da ...
Hahaahha! Ja als ik aan werken zou moeten denken dan zou ik de eerste dag al m’n biezen moeten pakken, ik weet t ook niet meer, huilen of lachen of beiden. Overdag geen problemen met deze man, vandaag was die wel echt hele dag sacherijnig en dat na een hopeloze nacht 😀

één jaar geleden

Een kleine die al sinds 17.40u wakker is... Heeft daartussen 20min geslapen tot nu... Ik wil even pauze van mama zijn 😞

één jaar geleden

Wat is dat toch met 3.00 snachts? Elke avond zelfde liedje en daarna niet meer slapen.. ik ben het zat

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Wat is dat toch met 3.00 snachts? Elke avond zelfde liedje en daarna niet m ...
Jup zelfde hier

één jaar geleden

Ik kan me vaag herinneren ergens gezien te hebben dat kindjes die vaak rond 3 a 4 wakker worden dat ook kunnen doen omdat ze het koud hebben. Misschien nog iets om naar te kijken?

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

Ik kan me vaag herinneren ergens gezien te hebben dat kindjes die vaak rond ...
Heb al dikke slaapzak en extra deken het is hier 20 graden dus lijkt me niet

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

Ik kan me vaag herinneren ergens gezien te hebben dat kindjes die vaak rond ...
Komt door de melatonine die vanaf 4:00 begint af te nemen.

één jaar geleden

Mijn dochtertje is sinds maandje een nachtbraker. Ze lijkt ook steeds meer afhankelijk van haar speen. Wat volgens mij de oorzaak is van het nachtbraken. Iemand tips om het af te bouwen. Ik lees bij 4 mnd gewoon niey meer aanbieden. Maar dan hebben we een krijsend meisje

één jaar geleden

Ik kon me afgelopen nacht ook aansluiten 🙋🏼‍♀️. M'n zoontje is voor de eerste keer ziek. Verkouden en koorts. Gisteravond 39.1, vanmorgen 38.2. Hele nacht omgespookt en om het kwartier wakker en huilen. Hele ochtend al brullen. Niks is goed. Zo sneu 😢 en dan ook nog in combinatie met het donderwolkje van sprong 4, veeg me op.. Hij slaapt nu net even boven in zijn eigen bedje, hopelijk gaat de rest van de dag beter.

één jaar geleden

Zowel zoontje als partner snotverkouden. Ik vind mezelf ook even heel erg zielig.

één jaar geleden

Ons zoontje produceert de laatste tijd standaard een spuitluier tijdens de nacht en ochtendvoeding. Gisteren stond de teller op 8 (over de gehele dag). Ook zielig voor ons.