2 Reacties

3 maanden geleden

Ik weet niet wat je nu doet/probeert als hij wakker is 's nachts, maar zolang hij niet huilt zou ik hem lekker laten gaan. Je hebt zelfs kans dat hij alleen maar extra wakker wordt als je heel erg gaat proberen hem te laten slapen. Superleuk toch die aandacht! Je kunt een kind nou eenmaal niet dwingen om te slapen en als hij niet huilt of geen pijn heeft lijkt het me niet iets om je zorgen over te maken.

3 maanden geleden

Mijn zoontje ook van 21 maanden wordt elke nacht wakker. Hij is ook eerst aan het spelen, praten en zingen. Dan ga ik niet naar hem toe. Maar daarna begint hij heel hard te huilen. Verschonen en zn melk geven. En alsnog is hij dan nog steeds 2.5 tot 3 uur lang wakker in totaal! Hij doet ook geen middagslaapjes meer bijna 2 maanden al. Dus dan ga ik er vanuit dat hij zal doorslapen. Maar niet dus 🤷🏽‍♀️. Ik houd wel de vaste routine aan. Dus oppakken, troosten, verschonen, melk drinken en gelijk weer naar bed. Weet echt niet waarom hij wakker wordt of wat er aan de hand is. Het is ook al zolang aan de gang bij ons. En heb nog een dochtertje van bijna 4 die elke nacht wakker wordt of door zich zelf of door me zoontje, en elke nacht in ons bed slaapt. Kortom, het is elke nacht feest bij ons thuis 😅