24 Reacties

16 dagen geleden

Hier hetzelfde probleem met ons zoontje van 19 mnd. Slaapt vanaf week 6 zonder problemen in zn eigen bed. Krijgt de fles om 19, leggen hem weg en we horen hem niet meer tot 8 uur. Sinds 1,5 week is het 1 grote ramp. We moeten hem in slaap wiegen en zodra we hem wegleggen is het krijsen als een speenvarken. Vaak zijn we 2 uur bezig om hem on slaap te krijgen savonds. Vannacht van 1 tot 3 bezig geweest en daarna weer om 6 uur wakker. Geen tips, ik lees graag mee, want ik ben dood op:)

16 dagen geleden

Reactie op Cherryl__

Hier hetzelfde probleem met ons zoontje van 19 mnd. Slaapt vanaf week 6 zon ...
Heel lastig dit. Je weet gewoon niet meer waar je goed aan doet. Toch fijn om te horen dat we niet de eenigste zijn haha.

16 dagen geleden

Ik denk dat dit de slaapregressie is! Wij hebben het ook gehad, 3,5 week lang. Maar we hebben eigenlijk gewoon elke keer een knuffel gegeven in bed en dan toch eventjes laten huilen, en soms was 3 keer genoeg en soms was hij 2 uur wakker. Maar sinds deze week slaapt hij weer door van half 7 tot half 8, dus we zijn er doorheen! Hou vol, alles is een fase en komt zeker goed!!

16 dagen geleden

Reactie op STEPH_

Ik denk dat dit de slaapregressie is! Wij hebben het ook gehad, 3,5 week la ...
3,5 week.. ik ben nu al kapot. Ik weet dat ik echt niet mag klagen, omdat sommige gezinnen helemaal geen slaap hebben, maar ik ben dit zo niet gewend 🤣 Moest je ook in slaap wiegen? Hier kunnen we pas de kamer uit sluipen als hij slaapt en soms dan wordt hij nog wakker en moeten we weer opnieuw beginnen...

16 dagen geleden

Reactie op Cherryl__

3,5 week.. ik ben nu al kapot. Ik weet dat ik echt niet mag klagen, omdat s ...
Haha ja dat was bij ons ook echt het geval, dan pas kom je erachter wat een luxe het is als je kind normaal de hele nacht gewoon doorslaapt🤣 We hebben in het begin een stoeltje naast zn bed gezet zodat hij bleef liggen, maar op gegeven moment bleef hij ook gewoon staan en alsnog huilen. En daarom hebben we op gegeven moment gewoon 10 minuten laten huilen, dan weer even naartoe en troosten, neerleggen en weglopen. Op een gegeven moment had hij denk ik door dat hij toch gewoon moest slapen, en nu is het weer helemaal over, en geen problemen meer mee naar bed brengen.. Gelukkig was het een fase, maar idd 3,5 week was erg lang🤣🫣

16 dagen geleden

Reactie op STEPH_

Ik denk dat dit de slaapregressie is! Wij hebben het ook gehad, 3,5 week la ...
Ja dat denken wij ook maar het duurt echt zo lang nu. En normaal was er wel door heen te komen maar onze dochter blijft echt krijsen en wordt boos en geeft gewoon niet op! Elke keer als we haar lieten huilen en weer terug kwamen ze bleef door gaan. Toen hebben we toch maar even gekozen om haar in de arm te nemen want niemand komt aan z'n slaap. Misschien toch maar weer proberen en kijken of ze nu wel opgeeft uit eindelijk.

16 dagen geleden

1-0 voor mama 💪🏼🤣

16 dagen geleden

Reactie op STEPH_

Haha ja dat was bij ons ook echt het geval, dan pas kom je erachter wat ee ...
Hoelang hebben jullie dit moeten doen voor jullie zoontje opgaf en weer zelf ging slapen?

16 dagen geleden

Reactie op Cherryl__

1-0 voor mama 💪🏼🤣
Zo hahaha goed gedaan!!

16 dagen geleden

Reactie op Cherryl__

1-0 voor mama 💪🏼🤣
Hoe heb je het gedaan?

16 dagen geleden

Reactie op Ivaann

Hoe heb je het gedaan?
Fles gegeven, slaapzak aan, 2 minuten gezeten, neergelegd, weggelopen. Toen ging hij huilen. 10 minuten laten huilen, weer naar boven gegaan, 2 minuten met m gezeten, neergelegd, toen viel hij binnen 3 minuten in slaap en daarna weggelopen. Vanmiddag ging ook redelijk oké zei mijn man. Ik hou goede hoop 💪🏼💪🏼

16 dagen geleden

Reactie op Ivaann

Hoelang hebben jullie dit moeten doen voor jullie zoontje opgaf en weer zel ...
Ja de ene nacht waren we 2 uur bezig en de andere nacht half uurtje ofzo, maar het begon echt met 5/6 keer nacht eruit, en de laatste week was het nog maar 2 keer en was hij vroeg wakker, maar sinds deze week is het gewoon weer na half 8 wakker gelukkig🤣

16 dagen geleden

Reactie op Cherryl__

Fles gegeven, slaapzak aan, 2 minuten gezeten, neergelegd, weggelopen. Toen ...
Komt goed mama! Volhouden💪🏼🥰

15 dagen geleden

Hier ook nood aan nachtrust 😴😴😴 ons meisje is 20 maanden. Altijd al een hele goede slaper geweest, slaapt altijd de nacht door. Tot vorige week. Het in bed leggen is geen probleem. Iedere avond zelfde ritueel, pamper verversen, flesje drinken, en bedje in, tegen dat ik beneden kom slaapt ze al bijna. Maar.... nu komt ze altijd rond hetzelfde uur wakker, altijd rond 12u 's nachts, niet te troosten, heel het huis wakker krijsen... het eindigt dan steeds tussen ons in bed, alhoewel we weten dat dit niet de oplossing is 🙈 maar vroeger hielp dit en sliep ze meteen weer, nu is dit ook niet het geval. Ze ligt te stampen met haar benen, van de rug op de zijde draaien, na enkele minuten terug draaien, weer stampen... we geraken echt een beetje ten einde raad momenteel 😕

15 dagen geleden

Reactie op Eveline Monkerhey

Hier ook nood aan nachtrust 😴😴😴 ons meisje is 20 maanden. Altijd al een ...
Soms weet je het gewoon niet en probeer je maar iets. Wij hebben haar ook twee keer bij ons in bed genomen maar ook geen succes. Gisteren weer de strijd aangegaan en dit duurde veel korter dan de weken ervoor. En nu gaf ze zich na 10 minuten al gewonnen🙏🙏 ik hoop op een goede nacht

15 dagen geleden

Reactie op Ivaann

Soms weet je het gewoon niet en probeer je maar iets. Wij hebben haar ook t ...
Pff hier is het weer drama....

15 dagen geleden

Reactie op Cherryl__

Pff hier is het weer drama....
Oh wat vervelend weer! Het blijven doorzetters he! Hopelijk zijn wij aan het einde van de fase beland en stopt het bij jullie ook snel! Zo lastig als ze zo boos worden

15 dagen geleden

Hier ook al zeker 1,5 week drama in de nacht. Duurt bijna een uur om in slaap te komen en wordt vaak ‘s nachts huilend wakker. Ook ‘s morgens vroeg wakker.. ik denk dat het ook een slaapregressie is.

15 dagen geleden

Reactie op ABDD

Hier ook al zeker 1,5 week drama in de nacht. Duurt bijna een uur om in sla ...
Wij vandaag weer 2 uur bezig geweest. Hij slaapt nu eindelijk

14 dagen geleden

Ahhh jeetje! Kan heel goed slaapregressie zijn, maar volgens mij is er rond die tijd ook weer een piek in verlatingsangst😔