20 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de miss lulu gehad en binnen 6 maanden was de rits kapot.

4 jaar geleden

Ik heb de nanabeebi al bijna 3 jaar en nogsteeds super blij mee 😍😍

4 jaar geleden

Reactie op Mommyof3

Ik heb de nanabeebi al bijna 3 jaar en nogsteeds super blij mee 😍😍
Hij ziet er heel praktisch en handig uit idd!

4 jaar geleden

Dezelfde via Ali express kopen.

4 jaar geleden

Ik hoor veel over deze tassen. Maar wat ik mij afvraag; is de tas niet te “groot” waardoor het een beetje onhandig/lomp kan worden. Of lijkt dat alleen op de fotos.

4 jaar geleden

Ik heb de nanabeebi 2.5jr. Heel tevreden over de kwaliteit. Tas is overal en nergens mee gegaan en heeft alles goed doorstaan. Enige minpuntje is voor mij dat je de rits met twee handen dicht moet doen. Vanwege de functie dat de tas goed open blijft staan, is het dus wel lastig om m weer snel dicht te krijgen. Past echt van alles in en heeft genoeg vakjes om alles goed te sorteren. Ik ben er heel blij mee en ga 'm nu weer gebruiken voor dit babytje.

4 jaar geleden

Ik heb de nanabeebi, nu 15 maanden en ik ben er heel blij mee. Wij wilden graag een rugzakmodel, door de zijvakken vakken past alles erin maar kan je het wel snel vinden. En er is nog niks kapot na ruim een jaar intensief gebruik. @DDDI, ik vind hem niet te groot/lomp, hij is niet extreem groot, en alles moet er natuurlijk wel in passen. Ik vind het handig dat ik zn vestje/jasje er ook nog ingestopt krijg als het onderweg warmer wordt, of een broodtrommeltje, mn eigen zonnebril/portemonnee, etc.

4 jaar geleden

Mijn schoonzussen hebben beide de nanabeebi en zijn zeer tevreden. Zelf heb ik een heel ander soort model haha

4 jaar geleden

Ik heb de miss lulu. Heel tevreden over. Past veel in en draagt fijn op de rug. Gebruik m nu anderhalf jaar erg veel en niets is kapot of versleten. Dus als er naast de prijs geen verschil in zit, zou ik voor de miss lulu gaan.

4 jaar geleden

Dank allemaal! Zo fijn dit forum! Voor de zekerheid ga ik voor de NaNa 💞

4 jaar geleden

Waar ik een beetje tegen aan loop met de nanabeebi is dat ik het wel echt een beetje een vrouwentas vind. Ik zou het leuker vinden om een meer unisex tas te hebben. Iemand wellicht tips voor een handige unisex tas? Of kan de nanabeebi ook prima als mannentas door?

4 jaar geleden

Reactie op Stip123

Waar ik een beetje tegen aan loop met de nanabeebi is dat ik het wel echt e ...

4 jaar geleden

Reactie op Stip123

Waar ik een beetje tegen aan loop met de nanabeebi is dat ik het wel echt e ...
Echt? Mijn man vindt hem ook erg geschikt voor zichzelf en totaal geen puur vrouwen tas... was ook 1 van de redenen om voor dot model te gaan 😊

4 jaar geleden

Reactie op Jindji

Echt? Mijn man vindt hem ook erg geschikt voor zichzelf en totaal geen puu ...
Haha hier ook! Mijn vriend wilde juist deze… en een vriend van hem die recent vader is geworden heeft hem ook, juist omdat die hem ook voor mannen geschikt vond…

4 jaar geleden

Oh echt? Haha! Dan zal het aan mij liggen, ik ga hem hier thuis eens voorstellen vanmiddag 😄

4 jaar geleden

Ik heb ongeveer dezelfde 4 jaar geleden gekocht bij m'n 2e dochter, maar beste bij aliexpress, volgens mij voor 10-15 euro. Gebruik hem nog regelmatig bij dagjes weg.

4 jaar geleden

Ik hoor veel over deze tassen. Maar wat ik mij afvraag; is de tas niet te “ ...
lijkt denk ik alleen op de foto, die van ons (nana) is echt niet groot, maar was op zich groot genoeg, maar weer eens van zolder halen voor nr 2

4 jaar geleden

Ik hoor veel over deze tassen. Maar wat ik mij afvraag; is de tas niet te “ ...
Krijg de mijne deze week binnen dan kan ik wel een foto plaatsen 😊

3 jaar geleden

Ik twijfel zelf ook tussen deze 2. Weet iemand of de dr brown flesjes 250 ml er voor in passen?

3 jaar geleden

250 difrax in de nanabeebi 😊