17 Reacties

4 jaar geleden

Jaa! Ik vond het fantastisch! Het werd op een gegeven moment wel echt goed warm daarbinnen maar zoveel leuks gezien en gescoord De stand van Meyco heeft een deel met allemaal sale, daar ben ik vandaag goed geslaagd (het is daar ook mega druk). Je kan daar ook aan een rad draaien en spulletjes winnen. Bij Little Dutch kan je je aanmelden voor de nieuwsbrief en dan krijg je een washandje. Phillips Avent heeft een prima aanbieding voor flesjes en spenen (tenminste ik denk dat het een goede aanbieding was 😂) De woezel en Pip shopper is ook leuk, de inhoud veel reclame uiteraard. Mocht je de blije doos nog niet hebben aangevraagd kan je dat daar doen en dan krijg je een boek mee over mindfull zwanger. Verder ben ik geslaagd bij Alecto voor een babyfoon en flessenwarmers Baby dump en baby park hebben een grote stand, die hebben echt van alles, zeker leuk om rond te neuzen

4 jaar geleden

En heb je ook nog iets meegekregen van een masterclass of workshop? Klinkt verder goed en uitgebreid. Moet ik maar zorgen dat ik er met voldoende energie heen ga 😉

4 jaar geleden

Ik ben gisteren ook geweest, ik vond het tegenvallen! Nergens krijg je samples mee, ja we zijn toch Nederlanders😉. Ik denk dat het een afspraak van te voren was dat dit niet mocht, waar je vroeger met tassen naar huis ging was het nu alleen met dat wat je had gekocht. Verder wel unieke babykleding, wat wel leuk is, maar daar ook geen korting. Babydump heeft mooie aanbiedingen en Babypark verkoopt hetzelfde maar zonder aanbieding, dus haal je voordeel bij Babydump. De stand van Meyco is heel leuk, het rad kan je aan draaien, je kan 5 euro korting winnen maar die kan je niet op de beurs besteden alleen online en die korting is 7 dagen geldig bij besteding vanaf 50,-. Er staat wel steeds een hele lange rij voor dat rad, maar uiteindelijk win je er niet zoveel mee vind ik! Conclussie; leuk, maar niet bijzonder!

4 jaar geleden

Ik vond t heel leuk maar vergeleken met twee jaar geleden wel anders. Ik miste nu echt de grote merken als prenatal hema c&a, zeeman, pampers, Etos etc. Die hadden toen allemaal mega beurs aanbiedingen waardoor je ook flink ging inslaan. Ook was er nu maar 1 hal. Hier was ik zelf wel blij mee gezien m’n energie level 😂 Maar wel gewoon leuk om de nieuwe (nog voor mij) onbekende merkjes te ontdekken. Deze zijn alleen wel wat duurder!

4 jaar geleden

Was helaas echt n flop dit jaar ik zou niet gaan. Weinig aanbiedingen en wat er in de aanbieding was, was meuk. En heel kleun vergeleken met t jaar voor corona.

4 jaar geleden

Ben er gister geweest, vond het aantal kraampjes met babykleding ruim (allemaal overgeslagen want heb al genoeg). Veel aanbod aan kinderwagens wat wij fijn vonden voor oriëntatie hierin. Babydump had 15% beurskorting en Babypark ook op veel spullen en o.a. de cosleeper en een voedingskussen met 15% korting kunnen kopen, daar waren we erg blij mee! De Woezel en Pip tas vond ik wat tegenvallen, veel reclame en een aantal artikelen waarvan ik me afvraag of in ze ooit zou kopen zelf. Een 3D pretecho laten doen voor €50 die je dan doneert, het idee was leuk maar de foto’s niet heel goed, wel enorm gelachen om de echoscopist die de foto’s geweldig vond en toch heel bijzonder om je kleintje extra te kunnen bewonderen (meld je direct aan bij binnenkomst anders is het vol). Het eten was behoorlijk aan de prijs, bijv. €15 voor een hamburger of portie kipsaté. Overall voor ons de moeite vanwege de korting.

4 jaar geleden

Ik ben geweest. Van te voren wist ik al dat ik graag wasbare luiers wilde van Kaatje katoen. Zij waren er en hebben minimaal 30% korting, daarmee dus gemakkelijk de entree eruit gehaald. Ik heb een easy pakket van 24 luiers gekocht. Daarnaast informatie gehad over draagzakken en doeken en getest hoe het is om deze met een baby op de arm om te doen. Nu wil ik waarschijnlijk toch een doek in plaats van een zak of allebei 😂

4 jaar geleden

Matig. Ik was er nog nooit geweest. Had gratis kaarten, als ik die niet had was ik denk ik niet gegaan. Maar wilde dit een keer afvinken ofzo 😅 Maar vond het mwa. Meeste aanbiedingen echt matig, die kom je online ook echt wel tegen. Paar leuke kleertjes gescoord maar dat was het dan ook wel. Miste ook echt wel verschillende stands en merken. Vond het ook kleiner dan verwacht. Mocht je niet gaan mis je er wat mij betreft niks aan.

4 jaar geleden

Reactie op Elisa08

Matig. Ik was er nog nooit geweest. Had gratis kaarten, als ik die niet had ...
Oh maar je gaat al zie ik haha, sorry. Mijn bericht klinkt wel heel negatief als ik het zo terug lees. Ik vond het ook echt wel mwa maar samen met mijn moeder heb ik me nog steeds prima vermaakt. Wilde ik toch nog even toevoegen 😉

4 jaar geleden

Had gratis kaartjes via babypark, was er vanavond :) T is leuk maar gevoel dat hij niet vollesife sterkte was/is... nu was t mijn 1ste keer. Leuke dingen gekocht en ook de maxicosi/isofix gekocht. Kon je aan het rad draaien bij maxicosi en won daar nog best leuk (maxicosi voetenzak van 60 euro). De aanbiedingen zijn o.k. de 10 of 15% is niet spectaculair maar als je dr dan toch bent 🤷‍♀️. Eten bizar duur en ongezond, baalde ik wel heel erg van. Halve pizza voor 8 euro, alleen maar frisdrank, 4 euro een flesje. Maar ik von t leuk, maar als ik de ticket had betaald had ik wel gebaald

4 jaar geleden

Reactie op Elisa08

Oh maar je gaat al zie ik haha, sorry. Mijn bericht klinkt wel heel negatie ...
Haha ja we gaan wel, hebben de kaartjes. Dan maar een gezellig dagje uit van maken en gecombineerd met een verjaardag op de terugweg

4 jaar geleden

Reactie op Elisa08

Matig. Ik was er nog nooit geweest. Had gratis kaarten, als ik die niet had ...
Tja die gratis kaarten waren voor foordeweeks en dat was helaas geen optie voor mij ivm werk. Maar wat je zegt, toch een keer heen gaan / geweest zijn 😉

4 jaar geleden

Ik ben vrijdagavond geweest, leuk om van het lijstje af te strepen. De babykamer, wagen en maxi cosi hebben wij al dus dat gedeelte van de beurs konden we overslaan. Wel leuk dat je draagdoeken en zakken uit kon testen. Mistte alleen voor mijn gevoel de buikbanden, heb maar 1 stand kunnen vinden hiervan. Kortom: leuk om een keer te gaan maar een 2e keer hoeft van ons niet.

4 jaar geleden

Reactie op JB5

Tja die gratis kaarten waren voor foordeweeks en dat was helaas geen optie ...
Ja zo is het ook! En misschien vind jij het hartstikke leuk he! In ieder geval heel veel plezier 😄

4 jaar geleden

Vond het echt niks aan zo zonde van me tijd. Je kan beter een dagje naar de babypark of een ander zaak het was veelste druk en de acties zijn ook niet denderend

4 jaar geleden

Reactie op JB5

En heb je ook nog iets meegekregen van een masterclass of workshop? Klinkt ...
Dit zie ik nu pas, aan workshops en masterclasses heb ik niet mee gedaan :) Hoe was jouw ervaring gister?

4 jaar geleden

Ik vond t uiteindelijk wel prettig om het aanbod (in ieder geval voor een deel) bij elkaar te zien. Het is voor ons de eerste, dus ook qua basis moeten we veel aanschaffen. Oa geslaagd voor een babyfoon van Alecto met goede beursaanbieding. Verder ook wat dekentjes/kleden, de sale bij Meyco (👌😉). Wat speeltjes, een draagsysteem. We zullen vast dingen gekocht hebben die ergens anders net zo duur zijn, maar voor nu fijn om weer wat van t lijstje af te strepen. Met genoeg weer naar buiten gelopen. Eerst maar weer inventaris opmaken 😁 Ik had wel grotere en meer aanbiedingen verwacht. En qua gratis samples viel het ook tegen, als ik t vergelijk met andere beurzen. Desondanks wel blij dat we zijn gegaan. Ik was wel echt doodop en overprikkeld aan het einde van de middag. Al die keuzes haha. We hebben nog 1 masterclass gedaan over borstvoeding. De rest had ik eerder wel naar gekeken, maar ter plekke niet meer op het juiste moment aan gedacht.