6 Reacties

9 maanden geleden

Hoi, Mijn oudste dochter heeft buisjes gekregen. Schrik niet van de stuiptrekkingen die ze kunnen krijgen als ze onder narcose gaan. Me vriend was met haar mee want dat wou ze en die was daar niet op voorbereid en die schrok daarvan 馃槈 gelukkig zei het personeel dat het vaak gebeurd en dat die zich geen zorgen hoefde te maken. Toevallig mag ik eind van de maand naar de kno voor onze jongste dochter. Verder heb ik toen alleen wat extra kleding meegenomen en haar lievelings knuffel. Sterkte en komt vast goed 馃槉

9 maanden geleden

Reactie op Shirley16

Hoi, Mijn oudste dochter heeft buisjes gekregen. Schrik niet van de stuiptr ...
Dankjewel!

9 maanden geleden

Hoe is het gegaan met je zoontje? En wat merkte je aan hem waardoor ze nu zijn amandelen gaan verwijderen? Mijn dochter krijgt waarschijnlijk als ze twee is haar neus amandelen eruit

9 maanden geleden

Onze zoon heeft 2 weken terug buisjes gekregen en z鈥檔 neus amandel verwijderd. Alles voorspoedig gegaan maar idd even rot bij het inslapen van de narcose. Is echt binnen 10/15 voorbij. Daarna veel troosten en knuffelen. Mocht 鈥榮 middags weer naar huis en zetpillen geven ter verlichting.

9 maanden geleden

Reactie op rianne92922

Hoe is het gegaan met je zoontje? En wat merkte je aan hem waardoor ze nu z ...
Hoi Rianne, het is allemaal goed gegaan. Ik vond het zelf erg spannend en in het ziekenhuis was even pittig maar eenmaal thuis eigenlijk alsof er niks aan de hand was. Mijn zoontje was/is continu verkouden, benauwd (heeft hier ook pufjes voor), regelmatig keel- en oorontstekingen, ademt veel met zijn mond open, snurkt erg tijdens het slapen en maakt ook regelmatig snurkgeluiden bij het wakker zijn. Hij kon ook nooit zijn fles in 1 keer leegdrinken, moest altijd adempauzes nemen tussendoor. Kno arts heeft meerdere keren met een camera in zijn neusje gekeken en kon ook bevestigen dat zijn amandelen vergroot waren. Eenmaal verwijderd gaf de arts ook aan dat het echt nodig was en dat we hoogstwaarschijnlijk veel verschil zullen merken

9 maanden geleden

Reactie op robincadirkaya

Hoi Rianne, het is allemaal goed gegaan. Ik vond het zelf erg spannend en i ...
Fijn om te horen dat alles goed is gegaan , hoop dat het snel beter gaat. De klachten die je omschrijft zijn grotendeels herkenbaar bij mijn dochter, dus ik zal de KNO vandaag eens bellen. Ze heeft al buisjes en bij de laatste controle had de KNO arts al aangegeven dat neusamandelen verwijderen ook zinvol kan zijn voor haar. En ik gun haar ook meer lucht om te slapen en minder snot 馃槄