8 Reacties

5 maanden geleden

Wees blij dat ze lekker ligt te kletsen, die van ons gaat krijsen zodra hij z'n bed raakt. Savonds gaat prima, ligt hij ook even te kletsen en valt daarna in slaap. Even een oprecht geïnteresseerde vraag: je laat haar dus 2 uur alleen in d'r bed spelen? Of slaapt ze tussendoor ook?

5 maanden geleden

Nee, ze ligt 2 uur te spelen en te kletsen. En dan slaapt ze dus niet. Maar onder het mom, dan heeft ze toch even 2 uurtjes 'gerust'..

5 maanden geleden

Reactie op MamaK2020

Nee, ze ligt 2 uur te spelen en te kletsen. En dan slaapt ze dus niet. Maar ...
Bij ons ging het lang goed, we hebben/hadden een goede slaper. Paar weken geleden was het zowel smiddags als savonds een ramp. Toen is het een tijd weer goed gegaan, echter vorig weekend wilde hij smiddags niet slapen. Wel om 19 uur gewoon naar bed en geslapen tot 0830. Vanaf dinsdag ging het weer goed. Vandaag weer niet willen slapen smiddags. Ik heb het vermoeden dat we hem sochtends te lang laten liggen op onze vrije dagen. Ik zou me niet zo druk maken als ze lekker relaxed is en lekker aan het spelen is. Waarom geef je aan "help"? Als ze moe is, slaapt ze wel denk ik. Merk je verder iets aan d'r?

5 maanden geleden

Reactie op Cherryl__

Bij ons ging het lang goed, we hebben/hadden een goede slaper. Paar weken g ...
Als ze niet slaapt is ze zo ontzettend druk, net een Duracell konijn. Misschien proberen dr iets later op bed te doen. Want om niet te slapen is wel echt nog te jong voor..

5 maanden geleden

Onze dochter (nu 3,5 jaar) was ook gestopt met het middagslaapje toen ze rond de 22 maanden was en het middagslaapje is toen ook niet meer teruggekomen (ondanks onze inspanningen). Ik vond het toen echt te vroeg. Maar nu wil mijn zoontje (nu 21 mnd) ook niet meer slapen. 😅

5 maanden geleden

Reactie op femm01

Onze dochter (nu 3,5 jaar) was ook gestopt met het middagslaapje toen ze ro ...
Ja, ik leg dr gewoon wel elke middag in bed want ik vind het ook echt veel te vroeg...

5 maanden geleden

Reactie op MamaK2020

Als ze niet slaapt is ze zo ontzettend druk, net een Duracell konijn. Missc ...
Ja ben het met je eens. Die van ons gister overdag ook weer niet geslapen en vannacht was het voor het eerst in hele lange tijd ook een drama. Hij dacht om 4 uur... joeeee ik heb al zin in de dag. Heeft vanmiddag gelukkig goed geslapen en was net ook makkelijk naar bed te krijgen. Hopen op een goede nacht. Ik denk dat het gewoon een fase is en dat je even moet zoeken wat het beste werkt. Hoe ging het vanmiddag?

5 maanden geleden

Reactie op Cherryl__

Ja ben het met je eens. Die van ons gister overdag ook weer niet geslapen e ...
Vanmiddag precies hetzelfde. Anderhalf uur lopen klooien in bed, eruit gehaald. Sliep als een blok om half 7.