97 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Micky | 24baby

Haha dat optillen doet mijn dochter inderdaad ook. Of opstaan en midden in ...
Hier ook last van! Ze loopt zo goed aan de hand, lange stukken ook en ze is sterk. Los staan durft ze al alleen op bed of bank, zachte ondergrond. Anders staat ze alleen los als ze het zelf niet door heeft 😂 aan de hand voel ik ook dat ze me meer vast heeft voor het idee dan voor de steun, hopelijk durft ze snel! Hier op 8 december 15 maanden. Ik hoop toch wel dat ze het voor Kerst kan!

5 maanden geleden

Reactie op Runi

12-18 maanden is idd het gemiddelde, dus zou me écht nog geen zorgen maken. ...
Dit, eerst langs lopen, dan vergeten dan ze iets vast hebben en voor je t weet hebben ze op t kdv de primeur van eerste losse stapjes 😅

5 maanden geleden

Onze dochter 14.5 maand loopt met zo’n vtech karretje door heel de woonkamer en ook hard, scheurt erover met de loopfiets maar lopen doet de niet. Maak me er niet druk om. Ze schuifelt sinds een paar dagen langs de tafel en de bank en staat een paar tellen los 😃

5 maanden geleden

Reactie op MrsApplejuice

Dit, eerst langs lopen, dan vergeten dan ze iets vast hebben en voor je t w ...
Ja laat dat moment dan alsjeblieft thuis zijn ipv op de kdv 😅😂

5 maanden geleden

Mijn zoontje loopt sinds vandaag een paar stapjes 😁

5 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Mijn zoontje loopt sinds vandaag een paar stapjes 😁
Wat goed! Veel stapplezier

5 maanden geleden

Onze zoon ging behoorlijk goed met lopen twee weken geleden, hij kon steeds langere stukjes los lopen (of bijna rennen haha), maar vorige week werd ie flink ziek, viel een kilo af en was daardoor zwak in de beentjes, en nu lijkt hij het niet meer te durven. Hopelijk snel weer opnieuw oefenen.

5 maanden geleden

Hier is mijn zoontje 14,5 maand en hij loopt nog niet. Wel een billenschuiver en hij loopt achter een loopkar / langs tafels en de bank. Maar ik maak me ook nog geen zorgen, komt vanzelf! En zo niet, dan is er ook wel een oplossing voor door naar de fysio te gaan.

5 maanden geleden

Hier vandaag de fysio weer aan huis gehad. Vermoeden was dat ze rond 18 maanden zou gaan lopen. Dat is inmiddels verlegd naar 20 a 22 maanden. Hypermobiel, bang en onveilig voelen, geen vertrouwen in eigen kunnen... We gaan het zien🤷‍♀️ alles wat eerder is, is meegenomen.

5 maanden geleden

Ieder op zijn eigen tempo.... Ik heb nog nooit iemand zijn kind naar de basisschool zien dragen 😉 Gemiddelden is tot 18 maanden, dit betekend uitschieters naar onder maar ook naar boven. Komt vanzelf wel. En als ze eenmaal lopen heb je ogen tekort 🫢

5 maanden geleden

Onze meid loopt ook nog niet hoor! Ze staat al vanaf 9 maand. En stapt over langs, gebruikt alles als rollator 🤣. Aan de hand ook wel. Maar los lopen, ho maar! Gemiddeld bij 18 maand☺️. Maak je geen zorgen 💐

5 maanden geleden

Ik zag het somber in, vooral omdat hij zich aangewend had om op de knietjes te lopen, daar is hij super snel in. En vandaag stond hij zo vanuit het niets op en liep de hele kamer door. Vervolgens is hij uren niet gestopt. Ik ben er nog van in de war 🤔. Resultaat van de dag is wel een dikke blauwe bult op zijn voorhoofd en een tand door de lip, want struikelen doet hij ook elke 10s.

5 maanden geleden

Reactie op eeffff

Ik zag het somber in, vooral omdat hij zich aangewend had om op de knietjes ...
Wow knap! Ik maakte me ook zorgen omdat bij ons dat lopen op de knieën ook wel voort heel handig lijkt.

5 maanden geleden

Mijn dochter is ook 15 maanden. Ook kan ze ook nog niet los lopen. Ze loopt al een hele tijd sinds 8 maanden dacht ik, al langs de tafel ets. Maar los lopen kan ze nog niet. Ze zet wel paar stapjes los en thats it. Maar ik maak me er niet echt zorgen over. Wel oefenen we elke avond met lopen. Voor mijn gevoel kan ze wel los lopen denk ik, alleen is ze beetje bang denk ik. Komt van zelf!!

5 maanden geleden

Reactie op mrra

Mijn dochter is ook 15 maanden. Ook kan ze ook nog niet los lopen. Ze loopt ...
Komt zeker vanzelf! Mijn oudste liep al vroeg langs alles, maar heefttot ruim 14 maanden gewacht tot ze los ging lopen. Kan zomaar ineens gebeuren

5 maanden geleden

Onze dochter is ook 15 maanden en ze staat pas sinds kort. Ze is extreem lening en we hebben de fysio aan huis gehad maar het blijkt dat ze hypermobiel is. Dus dat duurt nog wel even. De fysio gaf aan dat ze tot 2 jaar de tijd hebben om te gaan lopen. Dus geen zorgen 😊

4 maanden geleden

Hier 15 maanden en ze kan heel goed langs meubels en aan de hand lopen, maar zelfstandig vertikt ze het 🙃 We hebben een loopkarretje gehaald, maar daar doet ze niks mee. Bewijs dat het zich niet laat versnellen, het komt wanneer het komt.

4 maanden geleden

Hier loopt ze al vanaf 10 maanden aan een karretje en aan meubels, inmiddels 15 maanden maar los lopen begint ze niet aan. We wachten maar geduldig af.

4 maanden geleden

Onze dochter is op oudejaarsavond 16 maanden en loopt ook niet zelfstandig, wel langs de bank en tafel en aan 1 hand, haar broer was bijna 15maanden toen ie zelfstandig liep

4 maanden geleden

Mijn zoontje is volgende week 16 maanden en loopt ook nog steeds niet, enkel met een karretje of als we beide handen vasthouden. Komt allemaal wel goed…