31 Reacties

één jaar geleden

Hier ook nog geen menstruatie. Mijn zoon is ook 25 september geboren. Ik geef deels nog borstvoeding. Zelf maak ik me geen zorgen er over, maar als het je gerust stelt is een telefoontje naar je huisarts snel gemaakt toch 😊

één jaar geleden

Ik ben ook nog niet ongesteld geweest en eind augustus bevallen. Ik geef nog wel de ochtend- en avondvoeding. Ik zou me er niet te druk om maken!

één jaar geleden

Hier ook nog niet ongesteld, dochter is van 2e september. Bij me eerste zwangerschap deed het ook ongeveer 8 maanden

één jaar geleden

Ik ook niet, dochter is van 26-9. Ben al ruime tijd bv aan t afbouwen en sinds 2 weken klaar. Vorige keer iets langer bv gegeven, toen pas na 10 mnd weer ongesteld. Volgens mij dus niets raars, omdat je nog deels bv geeft!

één jaar geleden

Ik ook niet. 23-9 bevallen… heeft tijd nodig. Bij de een duurt het langer dan bij de ander.

één jaar geleden

No worries! Ik ben 9 september bevallen van ons 5e kindje. Bij de eerste 3 kinderen pas ongesteld tussen de 11-12 maanden (bijna 1 jaar...) bij de 4e na 9 maanden ongesteld maar toen was ik eerder (na 4 maanden) begonnen met het afbouwen van de borstvoeding. Nu bij de 5e ben ik nóg eerder begonnen met afbouwen (na 3 maanden) en is mijn menstruatie na 5 maanden begonnen. Dus je ziet... alles kan! Succes en komt goed!

één jaar geleden

Lees mee! Hier exact hetzelfde. Ook 26 september bevallen, kolf nog steeds en niet ongesteld.. goed om te lezen dat het vaker voor komt, begon nu toch ook wat twijfels te krijgen ;)

één jaar geleden

Fijn bedankt voor jullie lieve reacties dit stelt me een beetje gerust ❤️ wel lees ik dat jullie allemaal nog borstvoeding geven of gaven en dit doe ik dus 6 weken al niet meer en vaak als je borstvoeding geeft kan het langer uitblijven. Gisteren besloten dat ik nog even wacht en anders even een belletje doe 😘

één jaar geleden

Reactie op Didi67

No worries! Ik ben 9 september bevallen van ons 5e kindje. Bij de eerste 3 ...
Dit is fijn om te lezen ik moet zeggen dat ik dan meteen bang ben dat een 2de kindje langer gaat duren.. ik ben bij mijn dochter na 2 maanden zwanger geworden en wij willen niet veel langer dan 2 jaar er tussen laten aangezien jij meerdere kindjes hebt weet jij of dit invloed kan hebben of wil dit niks zeggen? Alvast bedankt ❤️

één jaar geleden

Reactie op **Lieke123

Dit is fijn om te lezen ik moet zeggen dat ik dan meteen bang ben dat een 2 ...
Ik zeg het een beetje stom onze wens is om niet veel langer dan 2 jaar er tussen te laten als dit ook kan natuurlijk en ons gegeven word 😄 want je kan hier natuurlijk nooit voor kiezen

één jaar geleden

Ik geef geen BV, september 20 bevallen. November en december ongesteld geworden. En sinds januari doodse stilte op de rode zee 🤷‍♀️. Dus ook wanneer het op gang is kan je cyclus helemaal koekoek zijn

één jaar geleden

Ik geef al 3 maanden geen bv meer en ben ook nog niet ongesteld geworden, 23 september bevallen. Dus je bent niet de enige… ik had altijd al wel een hele onregelmatige cyclus; dus maak me niet zoveel zorgen.

één jaar geleden

Ik ben op 22 september bevallen en ook nog niet ongesteld geworden 🤷‍♀️... Ik geef sinds het begin fulltime borstvoeding en ben nog niet van plan om te stoppen of af te bouwen. Aan de ene kant sta ik niet te springen om weer ongesteld te worden en de daarbij behorende kwaaltjes te hebben, maar aan de andere kant wil ik graag weer mijn menstruele cyclus terug, zodat ik weer weet wanneer mijn vruchtbare en niet vruchtbare dagen zijn... Ik gebruik geen synthetische hormonen (pil/hormoonspiraal etc.) maar doe aan natuurlijke anticonceptie. Helaas iets minder betrouwbaar, maar ik ga er al zes jaar goed op... maar inzicht in mijn cyclus is dan wel erg fijn! En die cyclus is er nu dus nog niet 😬... Ik wil niet voor twee onder de twee gaan haha.. dus ik kan niet wachten om weer ongesteld te worden 😀!

één jaar geleden

Ik geef nog steeds fulltime borstvoeding. Ben toch al een fixe week ongesteld geweest, dat was 20 weken na de bevalling. Dus alles is mogelijk 😜

één jaar geleden

Mijn zoontje is van 22 september, ik ben eind december gestopt met borstvoeding en 2 weken geleden voor het eerst ongesteld geworden. Dat was ongeveer 2 maanden na het stoppen van de bv.

één jaar geleden

Ik ben vorige week ongesteld geworden! Na 6 maanden! En kolf nog fulltime. Ik denk dat het wel ff kan duren. Al met al, betekent dit niet dat je niet vruchtbaar bent!

één jaar geleden

Ik ben ook de 25e bevallen! En ook nog niet ongesteld. Geef nog wel borstvoeding.

één jaar geleden

Toevallig ben ik (na mijn berichtje van paar dagen geleden 🙈) gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden (volgende week is ons meisje precies 6 maanden) 🚩! Ik merkte de afgelopen dagen al dat mijn melkproductie wat minder was (wat meer zachtere- en minder vol gevoel in mijn borsten) en de toeschietreflex was nogal traaaag... Nu weet ik waarom 😀!

één jaar geleden

Reactie op Felici

Toevallig ben ik (na mijn berichtje van paar dagen geleden 🙈) gisteren voo ...
Aah fijn! ik nog steeds niks.. nu dochter 6 maanden en zelf denk ik 7 weken gestopt met zelf voeding nu al 7 weken kunstvording blijft gek… als ik nu nog borstvoeding gaf vond ik het ook anders maja wacht nog eventjes af en anders vraag ik dit aan cb

één jaar geleden

Reactie op **Lieke123

Aah fijn! ik nog steeds niks.. nu dochter 6 maanden en zelf denk ik 7 weken ...
Op internet vind je veel gemiddelden over wanneer de meeste vrouwen weer ongesteld worden... maar het kan blijkbaar ook langer duren tot een jaar of zelfs nog langer... maar het is wel fijn als je weer een cyclus hebt! Altijd goed om je zorgen te bespreken, wellicht kunnen zij je gerust stellen!