31 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Felici

Toevallig ben ik (na mijn berichtje van paar dagen geleden 🙈) gisteren voo ...
Nou heel bijzonder was een nachtje weg zonder baby en toen werd ik ongesteld haha alsof me lichaam de rust kreeg en het toen wel ineens gebeurde. Wel bloed ik veel heviger is dit normaal?

één jaar geleden

Reactie op **Lieke123

Nou heel bijzonder was een nachtje weg zonder baby en toen werd ik ongestel ...
Oh wat fijn! Hoef je je dus geen zorgen meer te maken over wanneer je weer ongesteld gaat worden en of alles wel normaal is... Mijn eerste ongesteldheid was qua hevigheid en duur vergelijkbaar met mijn periodes van voor de zwangerschap. Maar ik had voor de zekerheid het kraamverband in de badkamer gelegd, want je hoort ook wel eens dat het wat heviger kan zijn... en bij sommigen is het juist iets lichter...

één jaar geleden

Ben van de week voor het eerst weer ongesteld geworden! Mega tampons en maandverband en nog lek ik soms door😅 was na me eerste zwangerschap ook dus was al voorbereid maar pff me lichaam haalt al die maanden niet ongesteld weer even in ofzo🙈

één jaar geleden

Reactie op Felici

Oh wat fijn! Hoef je je dus geen zorgen meer te maken over wanneer je weer ...
Jaa ik schrok even want was denk ik even erg of erger dan na mijn keizersnede en echt heel veel pijn vanochtend tijdens werken deed zitten en bukken gewoon zeer dus om de 4 uur pcm maar gelukkig lees ik idd dat het heftig kan zijn dus niks om me zorgen over te maken 😊

één jaar geleden

Reactie op Soof30

Ben van de week voor het eerst weer ongesteld geworden! Mega tampons en maa ...
Ohhh ja bij mij ook zo heftig wat ik hierboven ook zeg nog heftiger denk ik dan na me bevalling (keizersnede) nog nooit zo meegemaakt had jij ook zoveel pijn? Met zitten en bukken vooral merkte dit vandaag met werk zweet brak me uit van de pijn nu dag 2 hoop dat morgen dag 3 minder is want ook weer werken het weekend 😆

één jaar geleden

Fijn dat je inmiddels ongesteld bent geworden. Ik heb bij mijn eerste 6w borstvoeding gegeven en werd pas na 6m ongesteld. Na een jaar had ik een regelmatige cyclus. Bij mijn tweede hetzelfde verhaal qua bv, maar toen werd ik opeens na 2,5m al ongesteld. Nu al 3x en de cycli lijken al iets regelmatiger te zijn dan de vorige keer want toen varieerde het van 30 tot 55 dagen. 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Hier ook een dochter van ruim 6 maanden en ook nog niet ongesteld. Ben wel pas sinds een paar dagen met de bv gestopt dus misschien dat het nu wel snel gaat komen. Maar met m’n oudste werd ik ook pas na 8 maanden weer ongesteld, dus maak je geen zorgen!

één jaar geleden

Nou ik geef geen borstvoeding maar mijn borsten lekken van de melk en ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik maak me ook nogal wat zorgen

één jaar geleden

Reactie op omaima

Nou ik geef geen borstvoeding maar mijn borsten lekken van de melk en ben n ...
Ik maakte me ook heel erg zorgen maar nu dus afgelopen week ongesteld geworden 6 maanden na de bevalling was ongeveer 2 maanden gestopt met borstvoeding. Dus het komt goed ❤️

één jaar geleden

Met een gynaecoloog praten hierover is misschien handig. Ik heb in januari een spiraal geplaatst en ben sindsdien ongesteld. Ze geven ook aan dat met borstvoeding de menstruatie even kan duren.

één jaar geleden

Reactie op **Lieke123

Ik maakte me ook heel erg zorgen maar nu dus afgelopen week ongesteld gewor ...
Oh wel fijn Ik merk dat mijn hormonen ook ontregeld zijn en heb er heel erg last van. Heb 2 maanden terug ook een koper spiraal laten plaatsen maar nog geen verschil gemerkt qua menstruatie