6 Reacties
één jaar geleden
Ik geef mijn zoontje in de ochtend warme koemelk. Ik zie het niet als ontbijt, ik zie het gewoon als een beker drinken die hij op een andere manier opdrinkt omdat hij genoeg zuivel binnen moet krijgen. Na zijn fles geef ik hem 2 broodjes met een rietjesbeker met sap.
één jaar geleden
Wij geven alleen een papfles in de avond gemaakt met amandelmelk. Ik heb tot 13 maanden borstvoeding gegeven en koemelk lust hij niet.
Of je echt zuivel nodig hebt, daar zijn de meningen over verdeeld. Voorheen at hij ook yoghurt en nu wil hij dat niet meer. Papfles geef ik nu ook alleen omdat hij dat qua gewicht kan hebben en hij het lekker vindt, anders gewoon normaal eten. Hij is 15 maanden.
één jaar geleden
Wij geven in de ochtend eerst een boterham en daarna nog 100ml (warme) halfvolle melk in zijn fles. In de avond krijgt hij of een bakje yoghurt of ook nog ongeveer 150ml (warme) halfvolle melk.
MOD
één jaar geleden
Hier als ontbijtje pap van koemelk en brinta.
Voor d'r dutje krijgt ze 120ml opvolgmelk. Ze heeft slaap associatie met de fles.
Dan drinkt ze bij het slapen gaan nog een papfles weg van 120ml. (slaap associatie)
Wil wel in de kerstvakantie kijken of het anders kan. Flesje niet meer in bed maar er voor. Dat we hem loskoppelen. En dan zien we daarna het afbouwen wel. 🙃