4 Reacties

9 maanden geleden

Ik gok dat ze dan misschien nog wél juist 2 dutjes nodig heeft. Ik zie in je profiel dat ze 1 jaar is? Kindjes gaan meestal over naar 1 dutje tussen de 15 en 18 maanden. Een oververmoeid kindje krijgt vaak slaapproblemen en/of wordt veel eerder wakker. Wij gingen ook te snel (bleek achteraf) over naar 1 dutje en toen werd ze continu tussen 4 en 5 wakker. Toen weer 2 aangeboden: de eerste dut tussen 9 en 9.30 naar bed en dan na 20 min wakker maken (powenapje om de lange ochtend te overbruggen). Dan de middagdut tussen 12 en 12.30 naar bed en dan max 2 uur (sliep ze nog, dan maakten we haar wakker). Dit hielp enorm goed en hebben we nog 1,5 maand ofzo, of gehouden. Nu inmiddels over naar één dutje omdat ze het nu zelf ook aangaf en geen vermoeidheids signalen weer gaf in de ochtend. Nu wordt ze gewoon weer om 6 uur wakker, zoals we altijd hadden en deden (6uur is onze opsta tijd ivm werk). Misschien heb je hier wat aan? Succes!

9 maanden geleden

Hier ook.. ook al over naar 1 dutje (bijna 17 maanden). Ging poos goed (6/6:30 wakker) maar nu tussen 5-6 wakker. Zijn al diverse topics over open dus ik begin erg het idee te krijgen dat het sprong/regressie is. Had het van de week namelijk ook gewoon met 2 slaapjes.

9 maanden geleden

Reactie op Mirremir

Ik gok dat ze dan misschien nog wél juist 2 dutjes nodig heeft. Ik zie in j ...
Hij telt vanaf 1 jaar geen maanden op het forum. Bij mij staat ook 1 jaar maar zoon is 17 maanden. Denk dat dit voor TS ook zo is.

9 maanden geleden

Reactie op AMEKP

Hij telt vanaf 1 jaar geen maanden op het forum. Bij mij staat ook 1 jaar m ...
Oh dat wist ik niet, goed om te weten 👐🏻