16 Reacties
3 jaar geleden
Hier ook, 8,5 maand en lacht naar iedereen, ik vind het heerlijk 馃槉 Hij is zo vriendelijk en windt iedereen om zn vinger.
Geniet er nog maar even van, voor je het weet hangen ze aan je been 馃槣 En: jij bent en blijft zijn moeder, er is niemand die dat kan vervangen, hoe lief hij ook naar anderen lacht, hij komt altijd bij jou terug! 鉂わ笍馃グ
3 jaar geleden
Ja! Ik heb beide smaken
De eerste was een lachebekje naar alles en iedereen. En nu nog! Ze is inmiddels 6, ontzettend vrij, sociaal, lief, gevoelig, met iedereen bevriend en ziet totaal geen kwaad in mensen. Zou ook zo met iedereen mee gaan, dus we zijn erg alert.
De 2e is meer mama's kind. Man krijgt haar inmiddels ook getroost maar er zijn dagen geweest dat het hem ook niet lukte. Ego strelend, maar ook niet altijd leuk of makkelijk. Ik wil ook wel eens mijn handen even vrij. En nu begint de eenkennigheid en verlatingsangst in te kakken dus ben weer wat vaker aan de beurt.
2 kinderen, 2 karakters. En elke kant heeft zijn voor en nadelen.
3 jaar geleden
Oh en mama is toch ook wel de belangrijkste bij de eerste hoor. Uiteindelijk roepen ze toch mama als er een pijntje of nachtmerrie is鉂わ笍馃槄
3 jaar geleden
Wij ook een mannetje die alles en iedereen goed vind. Lacht werkelijk altijd naar iedereen en vind het ook meer dan prima om bij iedereen te zitten.
Ik vind het wel heel erg fijn, dan heb je soms ook even je handen vrij omdat iedereen het leuk vind om hem bij zich te hebben.
En ik merk wel dat hij bij mij toch net even iets anders is dan bij andere, dus hij vind mij toch nog steeds wel t leukst 馃槉
3 jaar geleden
Hier ook een heel blij en vrolijk meisje die alles en iedereen dikke prima vindt! Hoewel ik weet dat het hartstikke fijn is dat ik geregeld even m'n handen vrij heb, betrap ik mezelf er ook op dat ik stiekem wel uit keek naar de eenkennigheidsfase. Ik ben soms erg onzeker en angstig over de band die ik met mijn dochter heb/zal hebben en ik dacht dat dat me dan een soort bevestiging of iets zou geven. Toch is het ook wel heel leuk te horen steeds wat een vrolijk meisje het is. Ik hoop alleen dat ze in de toekomst iets kieskeuriger gaat zijn wat betreft mensen en niet een allemansvriend wordt. Dat zou ik toch wel wat spannend vinden..
3 jaar geleden
Hier ook zo鈥檔 charmeur! Hij huilt helemaal nooit bij mensen, vindt alles prima, en als we op een feestje zijn, is hij bij iedereen en zijn wij hem kwijt. ;) Ik vind het juist heel leuk, iedereen is weg van hem.
3 jaar geleden
Zelfde verhaal 馃槅 ze vindt het met iedereen gezellig, lachen, kiekeboe spelen, mega vrolijk doen. M'n man is haar favoriete persoon en met mij is ze serieus, veel rustiger. Ze heeft nu wel een paar keer heel hard moeten huilen als ze een vreemde man zag. Als ze echt getroost moet worden wil ze alleen bij mij zijn. Doe ik toch iets goed denk ik dan 馃槄
3 jaar geleden
Jaa hier ook z'n blije duif. Als iemand langs komt en hoi zegt dan trappelt hij het uit van vrolijkheid. Lachen alles. Ik vind het wel fijn en praktisch. Ik kan hem zo bij iedereen zo in de handen duwen en hij vindt het allemaal helemaal prima.
Maar jij bent uiteraard als mama de liefste persoon 馃グ