4 Reacties

5 maanden geleden

Hier ook! En ook zo'n 4 keer per dag poepen!! En dan niet zo'n klein beetje. Uiteraard we heel blij dat hij alles eet, maar bij de verschoning denk ik daar regelmatig anders over :D

5 maanden geleden

Heeft mijn zoon ook bijna 16 maanden gehad. Werkelijk alles geprobeerd. Maar..... Vanaf het moment dat ik op elke boterham boter ging smeren en hem VOLLE melk ging geven (ipv halfvolle) werd het beter. Het gaat al 5 maanden goed na al die maanden ervoor aanrommelen Ik dacht 'meer vet' zorgt voor zachtere ontlasting, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

5 maanden geleden

Hier ook al maanden, maar komen ook al maanden tanden en kiezen door. Nu zijn de laatste 4 tandjes op komst (hoektandjes) en hoop dat het daarna toch ook wat meer solide wordt.

5 maanden geleden

Pas deze vraag aan het cb gesteld dit omdat onze zoo tje van 21 maanden nog nooit harde ontslating heeft gehad. Altijd idd wel zacht/lijkend op diaree. Antwoord: is per kind verschillend. De ene heeft al vroeg drollen de ander pas bij hun derde levensjaar. Ik maakte mij namelijk ook ongerust ook omdat je soms gewoon kan zien wat hij heeft gegeten. Hoefde mij nergens druk om te maken. Bij twijfel altijd door een expert laten controleren