69 Reacties

4 maanden geleden

Hey Lot, wat een heftig begin van dit jaar voor jou en je gezinnetje! Ik ga zeker voor jullie bidden om genezing maar vooral om kracht om dit te kunnen dragen. Weet dat er een God is die je gemaakt heeft en je hier doorheen wil helpen!❤️

4 maanden geleden

😭 Ik wil je alleen een hart onder de riem steken met dit berichtje en je heel veel sterkte wensen. Heb er vetrouwen in en vecht voor je meisje ❤️ echt tranen in mn ogen van je berichtje 😞

4 maanden geleden

Ik wens je heel veel kracht toe om dit te kunnen overkomen. Voor jouw en je lieve meisje. 🙏🏾🤎

4 maanden geleden

Jeetje wat een onwerkelijke situatie... Ik snap je angsten zo goed, voor jezelf en je kleine meid. Ik wil je heel, heel veel sterkte wensen.

4 maanden geleden

Wat een verschrikkelijk bericht, zit met tranen in m'n ogen te lezen.. Heel veel kracht en sterkte toegewenst. En als het je helpt om hier van je af te schrijven en je verhaal te blijven delen moet je dat vooral doen 😘

4 maanden geleden

Jeetje wat heftig zeg 🥺 Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en je gezin

4 maanden geleden

Wat een heftig bericht zeg. Ik wil jullie heel veel kracht en liefde toewensen. Ik duim voor jullie 😘

4 maanden geleden

Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie 🤍. Erg heftig om dat mee te maken 😞. Mocht je je verhaal willen delen, doe dat gerust. 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Runi

Wat een verschrikkelijk bericht, zit met tranen in m'n ogen te lezen.. Heel ...
Ik sluit me hier bij aan. Heftig om te lezen. Deel vooral als je wat wilt delen of iets kwijt wilt. Of als je iets nodig hebt of kunt gebruiken, wie weet wie iets kan betekenen voor jullie. Ik wens jullie veel sterkte en hopelijk komt er snel duidelijkheid. Het best mogelijke scenario in deze omstandigheid is jullie gegund. 🙏

4 maanden geleden

Veel kracht de komende tijd💪 Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid over hoe en wat.

4 maanden geleden

Wow wat heftig! Naast dat alles al zo heftig is, is dat wachten echt verschrikkelijk!! Jammer genoeg sinds korte tijd ervaring met hoelang je moet wachten op allerlei uitslagen en dan weer nieuwe onderzoeken en nieuwe test en weer uitslagen.. (het gaat hierbij dan wel niet om mij, maar wel om mijn moeder, de aller liefste oma van mijn kinderen en mijn beste vriendin..) Wat een kut tijd. Wat een klote ziekte en wat duurt dat wachten lang. Ik duim voor je. Voor uitslagen waar ze iets mee kunnen en gaan doen. Dat jij jouw meisje ziet opgroeien tot een mooie volwassen vrouw. Kwaad mag je zijn, voor nu. Dat kan ook wel wat opluchten. Gooi alles er uit, je hebt je kracht straks hard genoeg nodig! Lieve vrouw, zet hem op. Knallen en knocken. 🫂🙏🏻

4 maanden geleden

Wat een heftig verhaal! Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen ❤️

4 maanden geleden

Wat ontzettend heftig om te lezen. Ik ken je helemaal niet, maar het liefst zou ik je een dikke knuffel willen geven. Ik wens je ontzettend veel kracht toe om dit hele proces aan te gaan. Het zal vast met ups en downs gaan, maar geloof in je lichaam en vecht voor de toekomst. Voor jezelf, voor je gezin, familie en vrienden! Dikke knuffel 😘

4 maanden geleden

Heel veel sterkte. Ik denk dat het goedkomt ken zelf wat mensen met een hersentumor en daar is het ook bij goedgekomen. Veel liefs❤️

4 maanden geleden

Wat afschuwelijk! Wat moet dit enorm schrikken zijn voor jullie en ik snap heel goed dat je kwaad bent en in een emotionele rollercoaster zit. Heel veel sterkte toegewenst ❤️ ik hoop op het best mogelijke scenario voor jullie!

4 maanden geleden

Wat heftig voor jou en je gezin.. dit is je grootste angst en dan overkomt het je. Ook ik wens je ongelooflijk veel sterkte n kracht toe en ik hoop dat alles goed mag komen voor jullie ❤️❤️❤️‍🩹 En ja, ik zou ook ontzettend kwaad zijn op de hele wereld, dat snap ik heel goed. Hopelijk kun je die kwaadheid omzetten in vechtlust. Zet 'm op sterke vrouw!!

4 maanden geleden

Lieve mama, Wat ontzettend heftig en verschrikkelijk en helaas deels herkenbaar.. Ik was 17 weken zwanger van onze tweede toen ik er achter kwam dat ik borstkanker had. Die eerste dagen was verschrikkelijk omdat ik nog niet wist welke soort en of het uitgezaaid was en of ik mijn kindje mocht houden. Nu ruim 1,5 jaar verder ben ik (voor nu) kankervrij. Maar het waren en zijn hele zware tijden. Maar mijn grootste lichtpuntje was mijn zoontje, toen 16 maanden, nu 3 jaar oud. Hij heeft mij er doorheen geholpen door er gewoon te zijn, als blij kindje die gewoon mama zag en niet wist wat er aan de hand was. En voor hem en mijn dochtertje heb ik keihard gevochten en alle energie die ik had aan hen gegeven. En ik ben heel blij dat zij te jong zijn om het te snappen, die zorgen om mama hebben ze niet gehad gelukkig. En de angst dat je je kindjes misschien achterlaat is echt VERSCHRIKKELIJK en hartverscheurend.. ik kan het niet mooier maken, maar ik begrijp je 😘 Wat ik wel weet is dat je als mama zooooo sterk bent dat je er alles aan zult doen om te vechten en tegelijkertijd mama te zijn. De rest van de wereld is nu even niet belangrijk. Je kunt dit! En je bent niet alleen ❤️

4 maanden geleden

Jeetje, ik weet niet goed wat ik moet schrijven.. maar onwijs veel sterkte voor jou en je gezin ❤️

4 maanden geleden

Wat een heftig verhaal, ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen! ❤️ Ik ga zeker voor je duimen dat alles goed komt!

4 maanden geleden

Wat een verdriet!!! Jeetje... Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte!❤️