71 Reacties

2 maanden geleden

Geen woorden voor, voor dat wat jullie als gezin moeten meemaken. Blij dat de operatie geslaagd is en dat je je spraak al weer meer terug hebt. Wat fucking klote van de uitzaaiingen en het nieuws wat je hebt gekregen. Ik hoop dat je de prognose mag verslaan. Heel veel sterkte toegewenst.

2 maanden geleden

Reactie op 2Cultures1Baby

Jeetje meis, wat een rollercoaster. Ik kan me niet voorstellen wat er door ...
Dat is extra zo ontzettend lief! Ik zal gelijk weer een kleine update schrijven want onze sneltrein gaat weer lekker door. Intussen ben ik natuurlijk alweer vele malen in het ziekenhuis geweest en durf ik eerlijk te zeggen dat ik daar meer uren doorbreng dan thuis. Inmiddels hebben we gelukkig wel een behandelplan en zal dat betekenen dat er wat meer rust komt. Volgende week begin ik met de bestraling van mijn hoofd. Ze hebben 2 extra tumoren (nog wel kleinl gevonden in mijn hersenen die ze gelijk mee gaan nemen in de bestraling. Daarmee denken ze het daar wel relatief goed onder controle kunnen houden. Hierna zal de chemo starten. Wel zal ik elke week chemo in het ziekenhuis krijgen en niemand weet hoe ik dat ga verdragen. Het zal wel een pittige chemo zijn in elke betekenis van het woord. We hadden bij de gemeente dus een trouwdatum aangevraagd, welke op 30-10-2024 geprikt was. Dat was de eerst mogelijke datum. Ik weet niet hoe, maar mijn man to be heeft kunnen regelen dat we 7 mei, op mijn verjaardag, gaan trouwen. Over 1.5 week! Dit hoorde ik 2 dagen geleden. Wauw. Zo mooi. Dan ben ik nog "goed". De laatste bestraling zal 6 mei zijn en dan begint de chemo 9 mei. Dan heb ik nog mijn eigen haar, dan ben ik nog "goed" en dan kunnen we foto's maken in pak, jurk en die kleine natuurlijk ook om vast te kunnen leggen hoe die kleine nu opgroeit. Mijn fam regelt dit allemaal samen met mijn vriend en daar ben ik zo ontzettend dankbaar voor. Ook al houden we het heeeeel intiem omdat ik nog heel erg herstellen ben(ons 3en met ondersteuning van mijn moeder, zussen en broer), toch is dit het allermooiste wat we nu kunnen doen. Ook heeft mijn fam een GoFundMe pagina opgericht: https://gofund.me/ed45e3c5 Ik weet ook niet of het mag, maar lees vooral ons verhaal en voel je vrij maar zeker niet verplicht om te doneren en/of te delen. Ik had dit natuurlijk nooit durven vragen, maar omdat je de directe vraag stelt deel ik hem toch ♥️ 7 mei is al bijna en daar krijg ik zo'n enorme boost van, met alles wat eromheen gebeurt. Echt fantastisch mooi 💕

2 maanden geleden

Reactie op LotN

Dat is extra zo ontzettend lief! Ik zal gelijk weer een kleine update sch ...
Wat fijn dat je in deze onzekere tijd duidelijkheid hebt door het behandelplan, ook al weet je niet hoe je erop gaat reageren. Wow mooi dat je man nog voor de behandeling start, een vervroegde trouwdag heeft kunnen regelen. Hopelijk wordt dit je mooiste verjaardagscadeau ooit 😃. Ben blij dat je zo'n fijne familie om je heen hebt die zoveel mogelijk regelen mbt je trouwdag. Ik wens je een mooie dag toe en veel sterkte. Hopelijk brengt de gofundme actie het geld op dat nodig is voor jouw en je gezin 🥰

één maand geleden

hey, hoe gaat het intussen met jou? al wat meer duidelijkheid? hopelijk loopt alles voorspoedig en kan je kleine meid nog lang van haar mama genieten! ik wens het je van harte toe!

één maand geleden

❤️

één maand geleden

Je berichten stralen zoveel kracht en moed uit. Bewondering voor je. 🙏❤️‍🩹

één maand geleden

Reactie op LotN

Dat is extra zo ontzettend lief! Ik zal gelijk weer een kleine update sch ...
Wat ontzettend fijn dat jullie volgende week mogen trouwen met elkaar en dat je hier nog mooie foto’s kunt maken! 💜 En natuurlijk ook rustgevend dat je in ieder geval duidelijkheid hebt over je behandelplan. Ik heb meteen wat overgemaakt en je Gofundme pagina ook gedeeld in mijn netwerk. Dat is wel het minste wat ik kan doen 🙏🏽 Geniet van je trouwdag en hopelijk mogen we ook een van de mooie foto’s bewonderen ❤️

één maand geleden

Oh wauw. In stilte heb ik zo nu en dan met je verhaal meegelezen. Wat een ontzettende onzekere klote tijd maken jullie door zeg. Tegelijkertijd zo mooi en ontroerend hoe vastberaden jullie zijn er de komende tijd in ieder geval het beste van te maken en hoe krachtig jij in je berichten overkomt. Ik hoop van harte dat je de prognose mag verslaan. Heel veel sterkte en een onvergetelijke bruiloft (wat fijn dat hij die vervroegd heeft!) gewenst.

één maand geleden

Wat een vreselijk onzekere tijd! Ik leef ontzettend met jullie mee. Zoveel sterkte. Uit je berichten voel ik de vastberadenheid en de liefde voor je gezin. Jij gaat natuurlijk de prognose verslaan en ik wil niet van de slechtste situatie uitgaan, maar kijk eens bij stichting komma. Hier ben je nog helemaal niet bezig, maar zij maken prachtige dingen.

24 dagen geleden

Hoe gaat het momenteel?🙏🏽

23 dagen geleden

Ik wens jou en jullie gezin ontzettend veel sterkte en kracht toe!!!! 🫶🏼