16 Reacties
één jaar geleden
Hi, ik vind die van Meyco heel fijn, niet te wijd bij de hals. Wel vallen ze klein, ons zoontje draagt al de grootste maat, maar dan is hij heerlijk lang bij de benen en alsnog goed op maat bij de hals en armen. Ook lekker warm maar niet te extreem. Ons zoontje draagt er enkel een romper in. Met een pyama eronder lijken de mouwtjes mij wel wat strak. Rits is soepel.
één jaar geleden
Wij hebben er van de Hema en van Terstal. Allebei prima wat ons betreft.
één jaar geleden
Reactie op Momboys3
Ik heb eentje van puckababy 2ehands hele fijne dikke ook met van die krabha ...
Ik heb voor mijn dochter altijd Hema gehad. Dat werkte top! Ze blijven lekker zacht en zijn echt super warm.
Voor ze warmste dagen heb ik de hydrofiele van lodger.
Mijn zoontje echter.. heeft het zó koud snachts. Die van de Hema (met dikke pyjama en sokken) leken niet genoeg. Toen heb ik via Vinted 2 puck-a-baby’s gekocht (mooie bundel korting gelukkig🙈)
Dat lijkt nu wel goed te werken.
één jaar geleden
Ook puckababy hier, eerst de zakjes van 0-6 maanden en nu laatste half jaar de 4seizoenen, en hij heeft alle varianten al aangehad. Eéntje gekregen bij mijn babyshower en andere tweedehands 👏🏻
één jaar geleden
Update: ik heb inmiddels nieuwe slaapzakken gekocht maar die liggen nog te drogen na het wassen. Gisteren trof ik m’n zoontje met een arm volledig door de boven opening. Totaal onveilig dus voor hem. Maar weer in z’n pyjama gestoken vannacht.
Voor de mensen die puckababy hebben aangeschaft: hoe bevalt het dat je meerdere zakken ineen hebt als je het voor de winter gebruikt? Die van Jollein vind ik daarin ook niet echt sterk. Nogal een gefrut met bescherm randjes bovenin.
één jaar geleden
Reactie op Margaret81
Update: ik heb inmiddels nieuwe slaapzakken gekocht maar die liggen nog te ...
Het is iets onhandiger dan een slaapzak aan 1 stuk. Die van de Hema trek je makkelijker aan zeg maar. Maar opzich past mijn arm ook nog door die van de puckababy. Inmiddels heb ik mn handigheidje gevonden en trek ik hem zo aan.
één jaar geleden
Reactie op 2sonsrich
Ik heb de puckababy, maar de winter is te koud voor onze koukleum(2.5 tog). ...
Ik heb hier de 2 lagen van de puckababy. Dus de zomer over de winter heen, waardoor ie dus warmer is. Er zitten ook ritsjes aan waardoor je ze aan elkaar kunt maken.