10 Reacties

één maand geleden

Wij hebben de plume (staat nog in de doos) lijkt me zelf juist een praktisch peuterbed.

één maand geleden

We hebben een meegroeibed, nog niet gemonteerd maar daar kan ze dan enkele jaren mee verder.

één maand geleden

Reactie op EllenB87

Wij hebben de plume (staat nog in de doos) lijkt me zelf juist een praktisc ...
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar is het hout niet van goede kwaliteit en kraakt het bed langs alle kanten.

één maand geleden

Ik raad dat Plume peuterbedje ook af. Wij hebben hem ook, maar je moet er wel gruwelijk voorzichtig mee zijn, want echt een stootje kan ie niet hebben. Als ze er iets te hard in “land” breekt ie haast door de midden. En kraakt idd van elke kanten, de uitvalzijde (of ja die kant waar ze in- uitstappen) kunnen ze niet een beetje kracht zetten aan/op dat “rekje” als ze in- of uitstappen, want dat kan ie ook gewoon niet hebben. Doe je dat wel, breekt het er haast af. En mijn dochter is echt een tenger meisje! We hebben er ook het matras van hen bij. Onlangs heeft mijn dochter een ongelukje gehad toen ze ziek was, en ik wilde de hoes van het matras uitwassen. Vrijwel onmogelijke rits die eraan zit, maar dan eindelijk eraf, blijk ik gewoon veel betaald te hebben voor een stuk van het allersimpelste schuimrubber. Wij vanaf baby af aan aerosleepmatras en zo gekocht ivm veiligheid. Van aerosleep naar een stuk schuimrubber. Vanwege alle “lof” over dit bedje alles daar aangeschaft: SPIJT. Als je iets kwalitatiefs zoekt, geen Plume bedje in ieder geval. Moet zeggen, nu zijn we voor onze oudste op zoek naar een 90x200 bedje of compleet slaapkamermeubelement, maar merk dat veel qua kwaliteit toch echt matig is hoor. Het beste vind ik toch wel echt eerst het bed bekijken. Online bestel ik er nooit meer een in ieder geval.

één maand geleden

Wij hebben niet het bed van Petit Amelie maar wel het speelkeukentje. Daarvan vinden wij het ziet er leuk uit maar slechte kwaliteit. Kraakt aan alle kanten en kan totaal niet tegen een stootje. En ik hoor dit vaker dus ik zou me voor kunnen stellen dat dit met het bedje ook zo kan zijn.

één maand geleden

Ik heb voor mijn oudste een bed van petit puk (wel gelijk een normaal 1pers. bed) en daar ben ik heel tevreden over. Goede kwaliteit, hij heeft er al een paar keer aangehangen 😅

één maand geleden

Wij hebben de Hoppekids Eco Comfort peuterbed en zijn er tevreden over!

één maand geleden

Meegroei bed van Ikea?

één maand geleden

Reactie op IKRAM1990

Dat dacht ik ook, maar blijkbaar is het hout niet van goede kwaliteit en kr ...
Ik heb hem op marktplaats gekocht en dacht dat het daaraan lag. Maar het bed kraakt inderdaad als een MALLE. Bij het lichaam van mijn dochter niet maar zodra je als volwassene erop gaat zitten (en ik ben maar 55kg) dan kraakt het echt heel erg. Verder moet je de lade precies recht schuiven anders staat ie weer scheef onder dat bed. Hij is wel heel mooi 😁