8 Reacties
9 maanden geleden
Eet zo overdag wel genoeg? Misschien wordt ze wel wakker van de honger. Als ze in een groei fase zit kan het zomaar zijn dat ze wat extra voeding nodig heeft. Wij geven voor het slapen nog een flesje melk, ook al ik dat vlak na het avond eten. Ze wordt dan in de ochtend wakker en dan wil ze echt eten en naar beneden.
9 maanden geleden
Je zou ook kunnen proberen om een flesje water ofzo bij haar in bed te zetten. Misschien is het niet eens de behoefte aan een voeding, maar heeft ze gewoon dorst?
9 maanden geleden
Ik zou niet zeggen dat het per se dom is weer toe te geven aan nachtvoedingen. Ons zoontje krijgt af en toe nog eens een flesje in de nacht als hij overstuur blijft en verder niets helpt. Het kan best zijn dat ze op bepaalde momenten weer een groeispurt of ontwikkelsprong meemaken en dan meer brandstof nodig hebben, om het zo maar te zeggen. Als ze daarna weer lekker verder slaapt, prima toch? Het zal vast even een fase zijn denk ik dan maar.
9 maanden geleden
Wij zijn dit tijdens een slechte slaap periode ook gaan doen. Dit werd alleen wel een probleem na een tijdje. Ze werd steeds vaker wakker en was alleen nog maar stil te krijgen met de fles. Overleg gehad met de slaapverpleegkundige en die gaf aan dat dit niet van de honger kon zijn omdat onze dochter genoeg at. Dit was bij ons gewoon gewenning geworden. Was wel even pittig om hier weer vanaf te stappen.