8 Reacties

2 jaar geleden

Niet zelf meegemaakt , maar wauw wat zijn jullie sterk!!💪🏽💕💕💕💕💕

2 jaar geleden

Wat heftig zeg! Heel veel beterschap hopelijk knap je snel op❤️ Ik ben ook 14+4 heb nu ook een cyste op mijn linker eierstok en sinds 2 dagen heb ik ook een doffe stekende pijn wat komt en gaat ook steeds aan de linkerkant. Hoe is de pijn bij jou begonnen? Ik maak me nu ook best wel zorgen.

2 jaar geleden

Ik heb wel 2 cystes gehad, maar niet tijdens een zwangerschap. Wel er voor. En de linker zit daardoor dicht

2 jaar geleden

Wat heftig! Gelukkig is alles goed gegaan. Zat de cyste er al? Was hij gegroeid tijdens de zwangerschap? Wat was het voor soort cyste? Ik heb zelf in beide eierstokken een chocoladecyste... hoop dat ze niet groeien of voor problemen gaan zorgen als de baby groter is

2 jaar geleden

Ik (nog) niet meegemaakt. Heb een niersteen en cyste in mijn blaas. Maar er is een kans op operatie tijdens zwangerschap. Dus ik ben blij te lezen dat het bij jou goed is gegaan! Beterschap nog 🍀

2 jaar geleden

Dat is heftig! Ik heb niet hetzelfde meegemaakt maar heb bij mijn vorige zwangerschap met 34 weken een spoedoperatie gehad voor een gedraaide eierstok. Ik vond het erg spannend allemaal maar is gelukkig helemaal goed gekomen! Bij mij heeft het uiteindelijk wel geholpen om er wat over te praten. Het is niet niks wat er is gebeurd en vooral de spanning die daarbij komt kijken.

2 jaar geleden

Fijn dat dat achter de rug is zeg! Sterkte met het herstel en heel veel beterschap toegewenst! Ik zal na de 20 weken ook geopereerd worden (dinsdag 17 week zwanger) Ik ben afgelopen jaar al twee keer geopereerd aan cyste van Bartholin en nu is het al meer dan een jaar ontstoken. Dus gaat het helemaal verwijderd worden. Fijn om te lezen dat alles goed gaat met je baby! Voor mij ook fijn om te lezen dat jullie er zo goed doorheen zijn gekomen. Dat geeft me weer moed!

9 maanden geleden

Dames, vandaag een operatie gehad bij 15 weken. Ze hebben een cyste van 12 cm verwijderd. De baby maakt het goed. Hebben jullie tips voor herstel. En is alles goed gekomen bij jullie bij de bevalling en erna?