13 Reacties
vorige week
https://amzn.eu/d/dFNyqT1
Wij hebben deze van amazon en zijn erg tevreden. Gaat lang mee en is makkelijk in het instellen. Je kan ook de hardheid van het licht instellen waardoor het lampje snachts meevalt. Zijn ook nog vele andere te koop, zoek even onder "slaaptrainer kinderen"

vorige week
Ik snap heel goed dat t lastig is. Ons zoontje had ook altijd heel veel moeite met slapen. Is nu 3 en slaapt toevallig de laatste paar nachten wel de hele nacht in z’n bed. Dat heeft wel heel wat voeten in de aarde gehad. Zelfs met een whitenoise apparaat (wat wel ervoor zorgde dat z’n slaap significant verbeterde) werd hij steeds wakker en gilde ook meteen. Wij hebben ons erbij neergelegd. Als hij wakker werd, kwam hij bij ons in bed liggen. Dan kon hij namelijk wel ineens de rest van de nacht doorslapen. Anders was het ook steeds dat we het bed weer uit moesten.
Ik denk dan maar zo: mijn partner en ik slapen ook graag samen, waarom verwacht je van een kind dat ze alleen slapen in een donkere kamer. En ik vind t stiekem wel erg gezellig, ook al is t soms wat onhandig. (Wij roken trouwens niet, ook drinken doe ik niet en m’n partner ook weinig, want anders kan t wel gevaarlijk zijn.)
vorige week
Stomtoevallig las ik jouw berichtje van de week en kwam ik vandaag op een site www.troostknuffel.nl
Ik las er meerdere reviews van ouders wiens kinderen met deze verzwaarde knuffel ineens veel beter slapen.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien het onderzoeken waard!
vorige week
Herkenbaar. Onze man slaapt nog in een (groot) ledikant dus kan er niet zelf uit, maar roept elke nacht om ons en is dan bang en wil bij ons. We hebben geprobeerd erbij te blijven zitten maar dan is hij na een half uur weer wakker. Hij belandt nu elke nacht in een campingbedje naast ons bed. Dan ligt hij in ieder geval niet in ons bed en pakt iedereen de meeste slaap en is er zo min mogelijk frustratie. Hopelijk gaat het vanzelf over…
vorige week
Mag ik wat vragen?
Kan je dit zelf aanpassen hoe laat je kind wakker wordt dus bijv niet vroeg in de ochtend om 7 uur maar bijv om 08:30 uur?
vorige week
Reactie op Meraalh
Mag ik wat vragen?
Kan je dit zelf aanpassen hoe laat je kind wakker wordt ...
Zeker! Je kan de tijden zelf instellen. Ook het naar bed gaan kan je zelf instellen. Onze zoon slaapt nog overdag. Laatst hebben we hem overdag niet laten slapen en hadden hem savonds toen vroeger naar bed gedaan. Toen heb ik ook de tijd veranderd naar 18 uur ipv 19 uur slapen. Is in nog geen halve minuut veranderd.