Mijn zoontje (2 je 2mnd) wordt nu al een aantal weken onrustig wakker savonds.
Ik breng hem altijd al naar bed (papa of iemand anders lukt gewoon echt niet .. dan is er enorme paniek) en hij valt na een badje en het lezen van boekjes bij mij op schoot in slaap, waarna ik hem weg kan leggen. Dit ging voorheen altijd wel goed tot 00.00u of op sommige dagen zelfs tot 3.00u voordat hij weer bij ons in bed kwam. Echter is het nu al weken zo dat hij rond 21.00u wakker wordt. Even rechtop zit in zn bed, wel rustig is maar helemaal verward waar hij is en gaat zelf ook niet meer zomaar slapen, mn partner of ik hem weer weg kan leggen en een half uur later wordt hij toch weer in totale paniek wakker. Vaak zit ik dan met hem in mijn armen snel mijn tanden te poetsen zodat we samen in het grote bed kunnen liggen.
Herkent iemand dit? Of heeft er iemand enig idee? Hij heeft overigens nog nooit echt een hele nacht geslapen. Uitzondering misschien een keer tot 05.00u. Altijd in paniek wakker, ook in de periode dat we hem zelfstandig in slaap lieten vallen in zn bedje. Bevalling was erg heftig, daar heeft hij fijne therapie (craniosacraal) voor gehad.
Ik hoop dat hij snel zn rust weer kan vinden :-)..