9 Reacties

één jaar geleden

Ik had vandaag macaroni met groene saus is met erwtjes en avocado en witvis

één jaar geleden

Reactie op EAM1

Ik had vandaag macaroni met groene saus is met erwtjes en avocado en witvis ...
En hoe maak je die groente saus?

één jaar geleden

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1185500/opperdepop-pasta-met-spinazieroomsaus-10-12-mnd

één jaar geleden

Macaroni met rode saus: ui, paprika, wortel, bleekselderij, courgette, knoflook en gehakt. Aanbakken, daarna tomatenblokjes (blik, zonder zout) en gezeefde tomaten (zonder zout) toevoegen, lekker goed door laten koken, beetje Italiaanse kruiden en na het koken van de pasta een schepje kookwater erbij. Hier iedere keer weer succes!

één jaar geleden

Ik mix wortel, tomaat, ui en paprika dat laat ik goed koken en zoveel mogelijk vocht eruit krijgen. Ik voeg daar koriander, paprika en knoflook aan toe. Daarna pasta koken en klein beetje vocht toevoegen aan de saus. Je kan er kip of gehakt bij doen

één jaar geleden

Reactie op Marieke Holtslag

En hoe maak je die groente saus?
Is van de app happje

één jaar geleden

Gehakt, tomaten, ui, basilicum. En dan qua groente wisselend: Broccoli, bloemkool, wortelen, paprika, courgette. Ik vries porties in. Doe ook wel eens alleen courgette en alleen bonen erbij. Gaat hier ook prima

één jaar geleden

Volg

één jaar geleden

Deze moeder is een tikje lui, volkoren penne, zuivelspread erdoor en dan wak gewokte groente zoals courgette en champignon. Als ik er zelf van mee-eet ook wat pesto ( maar dat is misschien nog te zout..)