9 Reacties

8 maanden geleden

Ik volg ook even! Zelf heb ik een rugdrager. Ideaal voor op vakantie, alleen wel onhandig haha.

8 maanden geleden

Ik heb zelf geen ervaring, maar ga is kijken voor een draagconsult! Kan je verschillende zakken/doeken proberen en voor zover ik weet zijn er ook veel consulenten waar je zo'n zak/doek kan huren!

8 maanden geleden

Ik heb een draagzak van bykay van een soort linnen stof die ik warm in de winter en niet te warm in zomer en mijn zoontje is nu ook 18 maanden en ongeveer 11 kilo en deze draagzak kan zowel op de buik als rug gedragen worden ik vind hem heel prettig 😊

8 maanden geleden

Reactie op Alissaawrz

Ik heb zelf geen ervaring, maar ga is kijken voor een draagconsult! Kan je ...
Ja is een goeie. Destijds heb ik een draag consult gedaan maar toen was hij amper 5wkn oud. Dus andere eisen en zo.

8 maanden geleden

Ik heb idd ook een tweede consult gedaan want de eerste halfbuckle was te klein geworden. Wilde eigenlijk voor de neko halfbuckle todler gaan, maar daar was onze kleine man weer nog net te klein voor. Heb toen een stokke limas plus gekocht. Zelfde principe, maar een iets hardere band om je middel dus daar wel aan moeten wennen.

8 maanden geleden

Wij gebruiken de Tula toddler. Hebben m bij onze oudste gekocht, die past er nu niet meer in, maar de jongste en middelste wel. Snel aan te doen en draagt fijn. Als mijn man hem aan heeft gehad moet ik de zak wel iets verstellen, maar vind dat niet al te veel moeite. We hebben deze ook gebruikt voor wandelingen op vakantie, dagjes uit, enz. Vinden hem ideaal en vrij makkelijk ergens tussen te proppen als de kofferbak al vol zit bijv

7 maanden geleden

Ik heb voor de komende vakantie een draagzak gehuurd van deze website: https://www.kidstravelservice.nl/category/reisartikelen-huren/ Ze hebben me per mail geadviseerd wat nu het beste is voor het gewicht/lengte/broekmaat van onze zoon.

7 maanden geleden

Het ligt eraan wat je plannen zijn wat mij betreft. Wij zijn bergwandelaars en maken soms wandelingen van 2-3u met veel klimmen, dan is een rugdrager van bijv Deuter wel echt onmisbaar wat mij betreft. Kun je ook bagage in kwijt. Ik vind hem niet zwaar. Voor kortere wandelingen zou ik denk ik voor de draagzak op de rug kiezen.

7 maanden geleden

Ik heb de Tula explore en ben er onwijs blij mee! Bij beide dochters gebruikt vanaf geboorte tot 1,5-2jaar. Je kunt hem op diverse manieren dragen, is comfortabel en de kids bij mij vinden hem ook top! :)