7 Reacties

vorig jaar

Ik heb hem ook voor ons zoontje en hij heeft er prima in geslapen, niks geks mee gebeurd of iets.. lattenbodem moet je inderdaad zelf vast schroeven maar daar heb je de handleiding voor dus dat zou dan aan jezelf liggen als die niet stevig is..het is voor een peuter zijn gewicht om erin te liggen en geen volwassene!

vorig jaar

Klopt helemaal, heb hem gehad. En je moet er redelijk voorzichtig mee zijn wil je dat ie een paar jaar meegaat. Hetzelfde had ik bij het kussen, dekbed en beddengoed. Vind het niet echt kwaliteit. Beddengoed kreeg ik met verschil in kleur in het kussensloop. Die was een stuk donkerder dan het overtrek. Deden ze niets mee. Heb het daarna maar bij Hema gekocht. Wij hebben toen alles in 1x daar gekocht. Ik zou er geen tweede keer voor kiezen. Voor onze tweede alles bij Van Asten gekocht. Ik raad je aan zulke dingen toch eerst in het echt te bekijken. Dat doe ik voortaan in ieder geval.

vorig jaar

Mijn dochter van 4,5 heeft dat bedje en het kraakt idd verschrikkelijk(al van alles geprobeerd dit te verhelpen) Dit was al naar een paar maanden. Bij elke beweging hoor ik het. Ook zijn er 2 latten door midden gebroken terwijl ze omdraaide en het hekje is idd niet heel stevig.. ik raad het niet aan 馃槄

vorig jaar

Reactie op avnm

Mijn dochter van 4,5 heeft dat bedje en het kraakt idd verschrikkelijk(al v ...
Wij hebben die petit amelie trouwens

vorig jaar

Ik heb hem via petit puk besteld. Kwalitatief goede bedden!

vorig jaar

Dankjewel allemaal. Ik ga toch maar voor een ander bedje kiezen!