3 Reacties

één jaar geleden

Kan ook zo zijn dat hij iets mee neemt van kdv en logeren waardoor hij toch te moe is en het dan thuis even niet meer weet. Dan loopt het thuis niet en is hij na het weekeind weer wat opgeladen voor de nieuwe week. Ze maken nog steeds een hoop ontwikkelingen door, ook mentaal. Wat ontzettend vermoeiend is. Kunnen jij en je partner afwisselen? Zodat jullie niet elke nacht beide wakker zijn maar er 1 door kan slapen en de ander met kind bezig gaat. Dan kun je het wat meer spreiden en pakken jullie ook wat meer rust. Het is een lastige periode.

één jaar geleden

Reactie op Angelique89

Kan ook zo zijn dat hij iets mee neemt van kdv en logeren waardoor hij toch ...
Hoi Angelique, Ja het is even heel erg lastig. Mijn partner en ik proberen elkaar af te wisselen maar de meeste nachten lukt het mij- of hem- gewoonweg niet alleen om ons zoontje te kalmeren en weer te doen slapen. Hij is dan zo overstuur dat het mij toch ook niet meer lukt weer in slaap te raken. Dat is natuurlijk iets waar ik moet/kan werken maar ook hier weet ik niet goed waar te starten..

één jaar geleden

Hier hebben we ook wel zo’n periode gehad van bijna niet willen eten thuis en bij de opvang en oma wel. Uiteindelijk naar wel altijd het blijven aanbieden thuis sloeg het van de 1e op de andere dag zelf om. Ik merk sinds dat ons zoontje naar de dreumesgroep op de opvang is gegaan dat hij ook erg overstuur/overprikkeld thuis komt. Hij wil dan met moeite in slaap vallen. En slaapt de dag ernaar ook slecht. Nu komt de slaapagressie er ook nog eens bij en de tandjes beginnen ook weer, dus ik denk dat het net allemaal even teveel is voor hem op dit moment. Ik denk dat we niet veel in deze periodes kunnen doen het is doorbijten en geduld hebben. Ik snap heel goed dat jullie er doorheen zitten, misschien dat jullie elkaar wat afwisselen of eventueel even bij slapen kunnen overdag als de kleine ook goed slaap? Ik hoop voor jullie dat het snel weer over gaat❤️