14 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de peuterschaal bevestigd met de gordels. Van de rijwielhandelaar hebben wij begrepen dat dit prima is en ook veilig was. Tot nu toe zit hij goed vast, dus een bevestigingsset is gelukkig niet nodig

één jaar geleden

Reactie op Alaya

Wij hebben de peuterschaal bevestigd met de gordels. Van de rijwielhandelaa ...
Daar hoopte ik eigenlijk op inderdaad want ze weten de prijzen daarvoor wel🫣

één jaar geleden

Ik heb ook een Vogue bakfiets (carry 2). Peuterschaal zit vast met de riempjes van de bakfiets zelf inderdaad, gaat prima.

één jaar geleden

Reactie op NoorderIicht

Ik heb ook een Vogue bakfiets (carry 2). Peuterschaal zit vast met de riemp ...
Weet je zo welk merk? Melia toevallig?

één jaar geleden

Reactie op anne2222

Weet je zo welk merk? Melia toevallig?
Nee sorry, heb hem van Vinted. Denk het niet. Er zitten gaten in die schaal, de riempjes zijn van de bakfiets. Die trek je door de gaten van de schaal. Verder geen bevestigingset.

één jaar geleden

Ik heb een melia peuterschaal in mijn urban arrow. Die heb ik ook gewoon vastzitten met de riempjes van de bakfiets zelf.

één jaar geleden

Wij hebben ook een peuterschaal in onze bakfiets (Lovens). Bij de winkel hadden ze hem eerst alleen vastgezet met de riemen van de bakfiets zelf. De schaal stond los op het bankje en door het aantrekken van de riempjes zat de schaal dan vast met onze dochter er in. Wij vonden dit niks en hebben hem vast laten zetten met de bijbehorende bevestigingsset. Als we onze dochter er namelijk in wilden zetten bewoog het stoeltje en kantelde soms wat. Met onze bewegelijke dochter was dat echt niks en vond het geen veilig idee. Met de bevestigingsset zit de schaal goed vast op het bankje en kunnen we haar er gewoon goed in zetten zonder dat de schaal beweegt. Het is net wat je fijn vindt, maar wij vonden het niks, zo'n schaal met alleen de riemen..

één jaar geleden

Wij hebben nog een extra spanbandje gebruikt om de schaal te bevestigen aan het bankje van de fiets. Samen met de riemen zit het dan heel stevig.

één jaar geleden

Reactie op rosaliest

Wij hebben nog een extra spanbandje gebruikt om de schaal te bevestigen aan ...
Ja, met spanbanden kan hij geen kant op! Gewoon zo'n dunne van de Action is al meer dan sterk genoeg.

één jaar geleden

Wat leuk!! Wij hebben dezelfde bakfiets en hebben de melia peuterschaal erin bevestigd. Wel met de bevestigingsset. Dat was even puzzelen maar nu wel heel blij mee. Veel plezier met je bakfiets 😁. Ik kan inmiddels al niet meer zonder 🫣😅

één jaar geleden

Reactie op NoorderIicht

Ik heb ook een Vogue bakfiets (carry 2). Peuterschaal zit vast met de riemp ...
Fijn dit te lezen. Dat ding hebben wij al een poos in de schuur liggen. Nu zet ik hem nog in de maxicosi, maar hij groeit er echt uit.

10 maanden geleden

Reactie op Mar1989

Wij hebben ook een peuterschaal in onze bakfiets (Lovens). Bij de winkel ha ...
Passen de riempjes van de lovens door de gaten van de melia zeg maar? Of moet je weer aparte riempjes kopen?

10 maanden geleden

Reactie op jacky01

Passen de riempjes van de lovens door de gaten van de melia zeg maar? Of mo ...
Ja past volgens mij, we hebben ook die schaal.. we hebben het alleen er op laten zetten, dus weet niet 100 procent zeker

10 maanden geleden

Bij ons lukte het niet met de gordels. Wij hebben de schaal vast gezet met een spanband, deze hebben we strak om een plank heen getrokken en die vast geschroefd aan de bank. Hij zit muur en muur vast😁