6 Reacties
18 dagen geleden
Je kan altijd telefonisch contact opnemen! Ik zou gewoon even informeren dan weet je waar je aan toe bent.
18 dagen geleden
Mijn kindje begint over 3 weken en ik heb - behalve de startdatum waar ik nota bene zelf achterna heb gebeld - ook niks meer gehoord. Ik had hem een jaar eerder ingeschreven en ze hadden aangegeven dat hij dan zeker weten kort na zijn verjaardag kon beginnen. Omdat ik niets hoorde heb ik in de zomer zelf contact opgenomen. Daar werd me gezegd dat ze nog 1 plekje hadden vanaf eind november en dat ze hem daarom daarin in zou delen. Snap niet waarom ze dat zelf niet al gedaan hadden .... nu heb ik dus nog geen officiele intake gehad of info verder. Vind het heel onprofessioneel 😅
18 dagen geleden
Meestal (zo gaat dat hier in deze buurt in ieder geval) word je 2 weken vooraf gebeld voor wat uitleg en is de start dag, een dag die start met een intake en 2 uurtjes wennen. Zo ben je er aan t begin nog even bij en kun je samen met de leidsters kijken hoe t gaat. Ze hebben volle groepen op de peuterspeelzaal met een ernstig druk volg systeem waardoor dit soort belletjes helaas op de stapel belanden. Ze bellen wel alleen als je door t kantoor überhaupt ingepland bent op de groep anders hebben ze niet eens gegevens.. Je kan altijd zelf even bellen om een afspraak te maken want ik weet zeker dat ze je op de groep met open armen zullen ontvangen!
17 dagen geleden
Ik zou even bellen. Het ene kinderdagverblijf/peuterspeelzaal is het kantoorgedeelte beter georganiseerd dan de ander. Bij de kdv van ons zoontje is het namelijk een beetje chaotisch 😅 merken we niks van op de groep hoor, maar bij de aanmelding moesten we zelf achter dingen aan bellen.