7 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Ik heb precies hetzelfde, ook 5 maanden geleden spoed keizersnede en nog steeds gevoelloosheid rondom de snee! Is al wel stukken beter dan de eerste weken, alleen wel echt een rare verdoofdheid gevoel ja! Arts zei na check up dat het wel zo even zal blijven wegens de zenuw knip dus heb dat in mn achterhoofd gehouden. Ben het langzaam aan het masseren rondom de snede ook zodat doorbloeding weer goed kan lopen, voelt op sommige plekken weer beetje wat harder en ook zodat ik er aan gewend raakt. Verder draag ik eigenlijk alleen maar jogging broeken want ik vind t nog geen prettig gevoel om iets strak aan te hebben nu. Of leggings zijn nu ook wat fijner ipv spijker. Wat fijn om even dit gedeelt te kunnen hebben!

3 jaar geleden

Yes hier ook. Heb twee keizersnedes binnen anderhalf jaar gehad. (Eerste spoed tweede gepland) En dat gevoelloze / dove gevoel duurde wel even. Pijn kan ik het niet noemen maar het blijft zeker gevoelig.

3 jaar geleden

Ik heb ook een spoedkeizersnede gehad bijna 6 maanden geleden. In het begin was een deel van het litteken gevoelloos, dat is nu niet meer het geval. Ook voelde ik veel verdikkingen, van de hechtingen van alle lagen onder de huid. Ik ben naar een osteopaat geweest, die heeft het litteken gemasseerd en nu doe ik sinds een aantal weken cupping. Dat is bedoeld om de huid van je buik los te trekken van alle hechtingen die in je buik zitten. Zodat het litteken niet meer zo naar binnen trekt en je wat minder een afdakje hebt. Ik moet zeggen dat het wel werkt. Ik heb ook geen pijn meer aan de wond en ik kan nu ook weer spijkerbroeken aan. Misschien voor jou ook een idee om te proberen?

3 jaar geleden

Ik ben ook 5 maanden geleden bevallen via een spoedkeizersnede. Tot voor kort was het bij mij ook echt nog gevoelig, vooral boven het litteken, onderaan m’n buik. Strakke broeken gingen echt niet, deden pijn. Vandaag twee nieuwe broeken gekocht, echt een paar maten groter dan normaal. Bij de C&A. Een spijkerbroek en een wat zachtere broek. Het voelt echt goed om weer een spijkerbroek aan te hebben. Hij zit lekker chill, beetje los. Misschien niet de mooiste en wat ik normaal zou kiezen maar dikke prima voor nu. Merk dat het sinds de laatste dagen steeds minder gevoelig wordt. Niet zoals vorige maand. Het komt goed, het kost alleen tijd. Veel tijd.

3 jaar geleden

Ik heb geen spoed gehad maar geplande keizersnede. Ik merk dat het litteken in de buik zeg maar, nog steeds met momenten pijnlijk is. Vooral bij inspanning dat ik steken krijg😕

3 jaar geleden

Inmiddels 9 maanden na de keizersnede en nog steeds pijn 😣 Nu bij een osteopaat geweest en aan de binnenzijde zijn er verklevingen. Heel fijn om te weten dat het een oorzaak heeft…. Nu werken aan verbetering en pijnvrij 💪🏻

3 jaar geleden

Reactie op Jetjuh

Inmiddels 9 maanden na de keizersnede en nog steeds pijn 😣 Nu bij een oste ...
Phoeh, pittig. Blij dat ik, buiten wat gevoelloosheid rond het litteken, daarvan gespaard ben. Succes met de revalidatie!