9 Reacties
3 jaar geleden
Soms kan het wat langer duren voordat zo’n wond herstelt als je nog borstvoeding geeft. Het kan ook zo zijn dat het te nauw gehecht is. Het weefsel is nog kwetsbaar. Voelt het alsof je telkens uitscheurt of scheurt het ook echt elke keer?
3 jaar geleden
Goed om te weten. Ik zou niet weten of het echt scheurt, het voelt in ieder geval was zo. Heb je dit zelf ook meegemaakt?
3 jaar geleden
Reactie op denisedijkstra
Goed om te weten. Ik zou niet weten of het echt scheurt, het voelt in ieder ...
Ben zelf verloskundige als ook ervaringsdeskundige. Met een knip die me nu nog steeds pijn doet. Ik ben 23 september bevallen. Soms kan t zijn dat je scheur door een zenuwtje loopt en dat kan best wel een tijdje aanhouden. Als je twijfelt over de hechting of dat ze het uiteinde (wat je deels niet moet hechten n) niet goed gehecht is dan gewoon teruggaan hè. Laat de persoon die ze gezet heeft het maar bekijken.
3 jaar geleden
Reactie op Margaret81
Ben zelf verloskundige als ook ervaringsdeskundige. Met een knip die me nu ...
Wow en wat doe je nu tegen de pijn? En gaat dat vanzelf over?
Ja goed idee. Kan ik daarover de VK contacten of de huisarts? Denk de huisarts he? Dank voor de tip
3 jaar geleden
Reactie op denisedijkstra
Wow en wat doe je nu tegen de pijn? En gaat dat vanzelf over?
Ja goed idee ...
Huisarts idd. Je kunt t proberen bij vk maar is te lang na bevalling eigenlijk.
Ik heb in t begin lidocaine crème gehad van de huisarts en niet teveel in kleermakerszit of squatten maar bij klachten moet je echt niet doorlopen maar aan de bel trekken. Al checken ze of het voor nu voldoende hersteld is.
3 jaar geleden
Ik moest van de bekkenbodem therapeut de hechting masseren om zo littekenweefsel 'voorkomen'.. litteken probeer je dan dwars te kneden (denkbeeldig van l naar s kneden)
3 jaar geleden
Reactie op 1991Lisanne
Ik moest van de bekkenbodem therapeut de hechting masseren om zo littekenwe ...
Ja hier ook gedaan bedenk ik me nu