21 Reacties
één jaar geleden
Top deze topic. Ik was ook al bezig met een oneindig zoektocht. Ik volg even!
één jaar geleden
Ik heb die van de Aldi gekocht, erg blij mee!
Echter is het advies bij deze om hem aan de muur te bevestigen. De driehoek is relatief smal (als ik naar andere plaatjes op internet kijk, heb niet naar de maten gekeken), dus als je kindje bovenin is geklommen en naar de zijkant gaat hangen heb je kans dat die omvalt (of wellicht eerder omvalt dan andere bredere driehoeken).
Ik zie ook wel eens reclames van die van Jindl geloof ik, die driehoek lijkt iets lager en breder waardoor die wel vrij kan staan. Overigens heb ik die van mij ook gewoon vrij staan, als mijn zoontje er mee speelt dan zit ik er toch bij.
Ook kan je die van de Aldi niet in hoogte/scherpte van de hoek verstellen. Dat vind ik wel jammer.
Ik heb ook naar van die klimrekken gekeken die je op een of meerdere punten kan verstellen dmv zo'n draaiknop, daar vraag ik mij dan weer van af of dat wel stevig genoeg is en blijft op lange termijn.
Bij die van de Aldi zit ook geen glijbaan/klimplank, was wel leuk geweest maar is volgens mij ook wel makkelijk zelf te maken.
En ten slotte, mijn klimrek kan je plat opbergen dmv het loshalen van 2 schroeven. Fijn en handig dat het kan, maar ik neem zeker niet elke dag (of eigenlijk nooit😂) die moeite.
Al met al zou ik je niet perse kunnen adviseren in wat je wel of niet moet kopen. Bovenstaande punten vielen mij op sinds ik het klimrek heb dus daar heb je (en de rest die dit leest 😄) wellicht iets aan in je zoektocht. Ik zou vooral kijken naar de 'opties' die je belangrijk vindt en wat je daarvoor bereid bent om te betalen.
Succes met je zoektocht! Het is in ieder geval een super leuk kado voor de eerste verjaardag 🥳
één jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee maar ben wel benieuwd! Dus ik volg even mee!
Bij Etsy staat een complete set maar ik kom er niet uit welke nou daadwerkelijk het complete set is. je hebt alles apart of met 1 ding of met 2 maar het lijkt me wel super gaaf! En op zich is de prijs nog te doen( vind ik). Maar is Etsy ook betrouwbaar?
één jaar geleden
Reactie op fuzzel
Weet jij toevallig ook welke het volledige set is? Ik kom er dus helemaal n ...
Wat wil je als volledige set..
Je hebt de driehoek, de glijbaan, een balansbord en de speelboog.
En wil je dan de grote of de baby versie haha.
Grote staat bij vanaf 3 jaar.
De driehoek en speelboog zijn als enige in een andere maat de glijbaan en het balansbord zijn dezelfde maat in beide versies.
één jaar geleden
Dit is de grote versie met alle 4 :
https://www.etsy.com/nl/listing/1215999712/set-van-4-big-climbing?click_key=c6b3dd3050f8480a226ae4d6720a3496e129a12c%3A1215999712&click_sum=5bfd0431&ref=shop_home_active_21&pro=1&sts=1
Dit de baby met alle 4:
https://www.etsy.com/nl/listing/1220704648/baby-set-van-4-baby-klimdriehoekrampbaby?click_key=81a311167d385877b9aae83722b3c6c90427d502%3A1220704648&click_sum=7a953437&ref=shop_home_active_14&pro=1&sts=1
één jaar geleden
Waarschijnlijk gaan wij het zelf maken omdat mijn man erg handig is met hout. Er staan bouwplannen op internet. Maar daar moet je dus maar net zin en tijd voor hebben ;) ik wil ook nog even 1x checken of mijn man echt zin en tijd ervoor heeft.
https://www.montessoriinreallife.com/home/2020/3/6/how-to-build-a-pikler
één jaar geleden
Via marktplaats worden ze nieuw aangeboden voor zon 160 euro 😍👍wij zijn er super blij mee!! 3hoek met glijbaan en boog!
één jaar geleden
Wij hebben een van Ette tete gekocht. Wel prijzig zo’n 180 euro dacht ik. Wat ik belangrijk vond is dat het fijn materiaal is (geen splinters en stevig) en veilig. Niet dat hij kan dichtklappen etc.
Wat ik super vind aan deze is dat je hem in allerlei vormen kan zetten. En je kunt er ook weer een tussenstuk bij kopen zodat hij weer wat groter wordt. Ook kun je de bekende glijbaan etc erbij kopen, maar ook een doek zodat je er een tent van kunt maken. Echt schattig en ik vind het leuke dingen om bijv te vragen voor Sinterklaas of verjaardag enzo!
Ik denk dat je vooral moet kijken hoeveel je ervoor over hebt en wat je belangrijk vind 😊
één jaar geleden
Reactie op jacq0704
En met welke zoekterm als ik vragen mag?
NIEUW als Pickler driehoek, plank en boog montessori klimrek
€ 160,00
https://link.marktplaats.nl/m2005451010?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Deze is het
één jaar geleden
Ik wil dit ook voor mijn zoontje (is in een indoor speeltuin alleen maar aan heet klimmen en klauteren), maar waar laat je zoiets in je huis.....