24 Reacties

één jaar geleden

Ik heb m van Kruidvat en Hema 👍🏼

één jaar geleden

Hier ook Hema. Heb er 2 en kan hem zo dus ook langer of korter maken omdat ze allemaal op elkaar passen

één jaar geleden

Ik had een dure van het babypark maar zou echt die van de Hema kiezen, top!

één jaar geleden

Ik heb die van de zeeman. Werkt super.

één jaar geleden

Ik vind zo een verdeeldoosje van Avent veel handiger dan een toren. Die had ik bij mijn eerste maar ik ben veranderd nu 😊

één jaar geleden

Hier ook van de hema. Heb er inderdaad ook 2 om deze langer te maken

één jaar geleden

Hier ook hema, super tevreden over.

één jaar geleden

Kruidvat, is helemaal prima 👌🏻

één jaar geleden

Hema!

één jaar geleden

Wij hebben ook die van de kruidvat. Maar wij gebruiken ze thuis ook al vanaf de kraamweek. Doen jullie dat niet? Ik vind het echt ideaal. Ik maak er iedere avond 6 klaar voor de volgende dag. Anders zou ik echt bang zijn dat ik halverwege niet meer zou weten of er al 3 of 4 scheppen in zitten. Zeker snachts 🙈

één jaar geleden

Wij gebruiken de philley, super fijn systeem en altijd genoeg voeding bij je!

één jaar geleden

Reactie op An_1992

Wij hebben ook die van de kruidvat. Maar wij gebruiken ze thuis ook al van ...
Mijn vriend gebruikt ze ook thuis. En ik eigenlijk alleen als de kleine onrustig is. In 't begin deed ik alles vanuit de toren inderdaad, maar het voelde dan alsof ik hem stond te vullen voor niks, omdat ik dan weer af moest wassen en weer vullen. Haha. Ik herken wel dat snachts die verwarring er kan zijn. Haha. Ik tel daarom hardop 😂

één jaar geleden

Deze heb ik en ben hier erg tevreden over! Van alecto.

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties, fijn! Thuis gebruik ik hem inderdaad niet, maar wie weet komt dat straks 😉

één jaar geleden

Hier de philley ideaal altijd genoeg voeding mee

één jaar geleden

Heb van de Hema en blokker

één jaar geleden

Hier ook fan van de Philley

één jaar geleden

Kruidvat & wij gebruiken ze ook thuis om alvast een aantal bakjes klaar te hebben voor de dag. Zodat we snel een voeding klaar kunnen maken thuis! Zijn wij de enige ?

één jaar geleden

Reactie op Jootje.

Kruidvat & wij gebruiken ze ook thuis om alvast een aantal bakjes klaar ...
Nee hoor, doe ik ook! Ideaal niet elke keer die grote pot pakken en heel snel klaar als de kleine huilt. Wij maken meestal klaar voor 2 dagen

één jaar geleden

Kruidvat is dikke prima. Mijn tip: ga voor een goedkope variant ipv een dure. Het is geen spannend product (los van dat het ideaal is) waar echt niks mis mee kan gaan. Zonde om dan daar veel geld aan uit te geven. Ik raad wel aan bijv twee setjes van 3 te kopen, zodat je gewoon per dag (ook voor thuis) alle voedingen klaar kan zetten.